וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף וייס יערוך את חדשות הלילה של ערוץ 2

וואלה! ברנז'ה

29.1.2015 / 11:33

ברוכים הבאים לנווה אילן: עורך מהדורת וואלה! חדשות עובר לחדשות ערוץ 2 שם יערוך את "חדשות הלילה" בהגשת דוריה למפל וליאור פרידמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסף את חפציו. וייס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסף וייס, עורך מהדורת וואלה! חדשות, הודיע על עזיבתו, והוא עובר לחדשות ערוץ 2, להיות עורך התוכנית "החדשות הלילה" בהגשתם של דוריה למפל וליאור פרידמן.

וייס, 34, הגיע לוואלה! לפני כשנתיים, לאחר 7 שנים ב"ידיעות אחרונות", בהן שימש כעורך חדשות, מבקר טלוויזיה וכתב במוספים שונים כמו "המוסף לשבת" ו"7 ימים". עם הגעתו הוקמה מהדורת החדשות של אולפן וואלה! בהגשת ינון מגל, והוא ערך אותה במשך כשנתיים, כמו גם עשרות משדרים חיים מהאולפן, ששיאם היה בחודשיים רצופים ב"צוק איתן".

אסף וייס: "התמזל מזלי להיות חלק מוואלה! בנקודת זמן נדירה שלימים עוד עשוי להתברר שהיא לא פחות מהיסטורית – גישושיו הראשונים, התועים והניסיוניים, של הניוז האינטרנטי בממלכת הטלוויזיה. אני מלא הערכה לכל האנשים המקסימים שליוו אותי בשנתיים האלו, למערכת עיתונאית תוססת ויצירתית, הגונה ומקצועית".

מנהל תחום הטלוויזיה בוואלה! אבי אלקלעי: "זכיתי לעבוד עם אסף רק בשלהי ימיו בוואלה! ועל כך אני מצר כי למדתי ממנו הרבה. אני שמח בשבילו שהוא חוצה את הקווים אל הברודקאסט, מאחל לו הצלחה רבה ומאושר לראות שבחדשות 2 יודעים לזהות ולהעריך את הכוח העיתונאי האדיר של וואלה!".

וואלה! ברנז'ה ממתינה להזמנה לקפה מגורען בנווה אילן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully