וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטא ועונשו: בר רפאלי דרשה "להעיף את הצוות של מאקו"

30.1.2015 / 11:28

מספר צוותי תקשורת שונים הגיעו אתמול לסט צילומי קמפיין בכיכובה של בר רפאלי וחיכו לקבל ראיונות עם הדוגמנית. הצוות של מאקו נאלץ לחזור למערכת בידיים ריקות לאחר שרפאלי דרשה "להעיף אותם מהסט בשל הפרסומים השקריים"

בר רפאלי.
"פשוט המציאו". רפאלי

צוות צילום של אתר מאקו מבית זכיינית ערוץ 2 קשת נאלץ להתפנות אתמול (חמישי) מסט צילומי הפרסומת של בר רפאלי לרשת האופטיקה "קרולינה למקה ברלין", שבה היא שותפה, זאת בעקבות הוראה של הדוגמנית - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. רפאלי סרבה שצוות האתר ינכח במקום בעקבות ידיעה שפורסמה במאקו כמה שעות קודם לכן ולפיה היא קיבלה הצעת נישואין מבן זוגה עדי עזרא - ידיעה אותה היא הכחישה.

כלי תקשורת שונים הוזמנו לסט הצילומים על מנת לראיין את הדוגמנית על הקמפיין, אך עניין אותם דבר אחד בלבד: האם הידיעה במאקו נכונה או לא. לידיעה שפורסמה באתר ועוררה סערה בקרב מעריציה של רפאלי, לא התקבל אישור לדברים מטעם רפאלי או אנשיה - ובהמשך היא הכחישה את הפרסום בעצמה. "זו המצאה של מאקו, הם פשוט המציאו", אמרה למצלמה של וואלה! והוסיפה עקיצה: "זה נורא מוזר, אבל זה קרה כמה פעמים האמת". גורם המעורה ברפטים אמר לוואלה! ברנז'ה כי צוות של מאקו, שגם הוא הוזמן למקום על ידי חברת יחסי הציבור של החברה "רן רהב תקשורת", נאלץ להתפנות מהמקום ולא קיבל ראיון עם הדוגמנית. "היא דרשה מהיח"צ שיעיפו אותם מהסט", אומר הגורם.

מקרולינה למקה ברלין נמסר בתגובה: "בשל הפרסומים השקריים שהופיעו על בר רפאלי באתר מאקו כשעה לפני הראיון, הוחלט שלא להתראיין לאתר". מ-mako נמסר בתגובה: "רק בשמחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully