וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הצרת צעדיו בישראל: i24news יקים ערוץ בספרדית

1.2.2015 / 14:43

על רקע המגבלות בישראל: בהנהלת i24news מתכננים להשיק כבר השנה ערוץ בספרדית שיצטרף לערוצים המשדרים כיום באנגלית, צרפתית וערבית. לוואלה! ברנז'ה נודע כי פגישות עם טאלנטים שיגישו את המהדורה בספרדית כבר נערכו, וכי בערוץ נערכים לקליטת 20 עובדים חדשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולפני i24news בנמל יפו./מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד הרגולציה בישראל עומדת על סירובה לאפשר לערוץ החדשות i24news לעלות לשידור בישראל בשפה העברית, מתכנן הערוץ שבשליטת פטריק דרהי התרחבות נוספת: לוואלה! ברנז'ה נודע כי מנהלי i24news מתכננים להקים ערוץ נוסף בשפה הספרדית שישדר במקביל לאלה המשדרים כיום באנגלית, ערבית וצרפתית.

בשבועות האחרונים נערכו מספר פגישות בין מנכ"ל הערוץ, פרנק מלול, לבין מספר מספר עיתונאים לא ישראליים מערוצי תקשורת גדולים בעולם ודוברי ספרדית, במטרה לאתר עורך ראשי ומנהל לערוץ החדש המתוכנן לעלות לאוויר עוד בשנה הנוכחית. בערוץ מחפשים גם טאלנט שיוביל את המהדורה המרכזית בספרדית, ולוואלה! ברנז'ה נוגע כי בחודש האחרון הגיעו שני מגישים פוטנציאליים דוברי ספרדית לאודישנים באולפני i24news הממוקמים בנמל יפו.

התחרבותו הצפויה של i24news מתבצעת על רקע ההחלטה של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, אבי ליכט, לדחות את בקשתו לשדר בישראל ואי ההכרה בו מבחינה משפטית כערוץ בינלאומי או ערוץ זר. "הערוץ הוא ערוץ ישראלי לכל דבר", כתב ליכט על הערוץ. ב-i24news מועסקים 250 עובדים, מתוכם כ-150 עיתונאים העובדים בסינרגיה בשלושת ערוציו. גורם בערוץ העריך כי הקמת ערוץ חדש צפויה להרחיב את המערכת בכ-20 משרות חדשות.

ב-i24news סירבו להגיב לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • i24news

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully