וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס "הארץ" - הימין בודק בציציות

2.2.2015 / 14:11

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הודיע שלא ישתתף בכנס של עיתון "הארץ" בשל העובדה כי הוא מתקיים בשיתוף עם "הקרן החדשה לישראל". בתוך כך, בימין מותחים ביקורת קשה על יו"ר ש"ס אריה דרעי שצפוי להשתתף בו: "מחובר יותר לשמאל מאשר לימין"

נפתלי בנט. ראובן קסטרו
נפתלי בנט/ראובן קסטרו

אחרי הביקורת, יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט הודיע היום (שני) שלא ישתתף בכנס של עיתון "הארץ" בשל העובדה כי הוא מתקיים בשיתוף עם "הקרן החדשה לישראל". בהודעה שפרסם בנט כתב: "הוזמנתי לכנס "הארץ". הסכמתי, על אף הקושי בזירה. גיליתי שזה גם כנס של "הקרן החדשה לישראל". לא אגיע. אם מעורבות הקרן תבוטל, אשמח לבוא".

בכנס היו אמורים להשתתף גם חברת הכנסת איילת שקד והמועמד לכנסת ינון מגל. "כנס הארץ- כן. כנס הקרן החדשה- לא", נאמר בהודעת הבית היהודי שבה הודיעו על ביטול השתתפותם, "חברי הכנסת של המפלגה הוזמנו להשתתף בוועידת "הארץ" ללא אזכור הקרן החדשה ונתנו הסכמתם כפי שהיה בכנס בשנה שעברה.

''במידה והאירוע יישאר שכזה והקרן החדשה תסיר את שמה מהפרסומים, חברי הכנסת ייקחו בו חלק. במקרה אחר אנו לא ניקח חלק בכנס שמעורב בו ארגון אנטי ציוני המשקיע את כל זמנו וכספו בפגיעה בחיילי צה"ל ובמדינת ישראל כמדינה יהודית", נמסר מהמפלגה. גם חברי כנסת מ"הליכוד" שהוזמנו ואישרו השתתפותם בכנס, הודיעו על כך שלא יגיעו. בין היתר, הח"כים שביטלו הגעתם הם השר צחי הנגבי, סגנית השר ציפי חוטובלי וח"כ זאב אלקין.

דרעי בכנס? "מצא מין את מינו"

בתוך כך, בימין מותחים היום ביקורת קשה על יו"ר ש"ס אריה דרעי שצפוי להשתתף בכנס, "מצא מין את מינו", אמר פעיל הימין ברוך מרזל, מועמד במקום ה-4 ברשימת מפלגת "יחד", "דרעי מחובר יותר לשמאל מאשר לימין. הציבור צריך לראות מי החברים שלו ולהבין שצריך להתרחק מהאיש המסוכן הזה. הוא יודע שהקרן אחראית לאירוע הזה, ובכל זאת משתתף בו. זו בושה". דוברו של דרעי, יעקב בצלאל, לא הגיב לדברים.

הכנס צפוי להתקיים בעוד כשבועיים בנמל תל-אביב, והוא יישא את הכותרת "ועידת ישראל לדמוקרטיה" ויעסוק בשאלות כמו "האם ישראל יכולה להיות מדינה יהודית ודמוקרטית?" ו-"האם הימין עדיין ליברלי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully