וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג יומי: הגב החשוף של קשת

4.2.2015 / 9:09

"מאסטר שף VIP" של קשת הרגישה אמש על בשרה היטב מהו ערב תחרותי והושקה עם נתון של 30.5% - נמוך מהשקות קודמות של המותג המצליח. מולה בערוץ 10, עלתה "גב האומה" עם 15.6%

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מאסטר שף VIP" של קשת הושקה אתמול (שלישי) עם נתון של 30.5%, והרגישה על בשרה היטב מהו ערב תחרותי כאשר מולה עלתה בערוץ 10 "גב האומה" אשר רשמה נתון של 15.6% - עם פיק צפייה של 18% - כך לפי נתונים ראשוניים במשקי בית יהודיים.

ההשקה של "מאסטר שף VIP" אמש הייתה הנמוכה ביותר מבין השקות הווריאציות השונות של המותג "מאסטר שף" בשנים האחרונות. כך למשל העונה הרביעית של "מאסטר שף" הושקה עם 37.4%, זו שקדמה לה הושקה עם 36.2%, ו"מאסטר שף ילדים" הושקה לפני שלוש שנים עם 31.4%. עם זאת, יצוין כי ההשקות הראשונות של התוכנית, השיגו דווקא נתונים נמוכים יותר של 27.3% ו-28.5%.

באשר לערוץ 10, למרות שעבורו מדובר בממוצע פריים-טיים גבוה מהרגיל, עבור "גב האומה" מדובר במספר של עשרות אחוזים פחות צופים מאלה שהיו לה בעונה האחרונה שלה ברשת בתור "מצב האומה". עם זאת, בערוץ טוענים הבוקר כי הנתון הכה את התחזיות והן ציפו לנתון נמוך בהרבה אל מול הדינוזאור הקולינרי של קשת.

עוד אתמול: מהדורת חדשות 2 מובילה את רצועת החדשות עם נתון של 25.1%, מהדורת חדשות 10 מולה עם 11.6%. "מבט" עם יעקב אילון בערוץ 1 עם נתון של 6.5% ו"פוליטיקה" עם 3.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully