וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

6.2.2015 / 9:36

בידיעות עומדים בזמנים • ברדיו דרום חוגגים • ומה הקשר בין "קול ברמה" החרדית לדוגמנים? • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

לא עברה שנה מאז קיבלה לידיה כרמל קרמן את עריכת מוסף "זמנים מודרניים" של ידיעות אחרונות, וכעת נוסף לה תחום אחריות נוסף: קרמן תערוך מעתה גם את מוסף "זמנים בריאים" של העיתון שכן העורכת הנוכחית שלו, נאוה כהן, הודיעה על עזיבה. ככל הידוע התקן של כהן יבוטל.

בעל הטור הוותיק של "טיימאאוט" ניסן שור עוזב את המגזין התל אביבי אחרי יותר משש שנים ומעתיק את מקום מושבו למוסף הארץ. כמה מילים מהפייסבוק: "לא פיספסתי אפילו גיליון אחד. כתבתי על מה שאני רוצה ואף אחד לא התערב או עיקם את האף, ובמצב העיתונות היום - זה חתיכת הישג".

תמיד אישה

ולא רק ניסן שור חונך טור חדש, גם עורכת "לאשה" לשעבר אורנה ננר קיבלה טור אישי שבועי קבוע בשם "הולכת בדרכים". איפה? בשבועון "לגבר". סתם, בשבועון "לאשה".

השבוע דווחנו כי תחנת הרדיו הדרומית "רדיו דרום" חגגה יומולדת באירוע חגיגי שנקטע בעקבות התאונה הקטלנית בצומת להבים. נאלצו להתפנות מהמתחם: הבעלים יוסי סבן וצביקה שלום, המנכ"ל דוד יוסוב, נציגת הבעלים קרן אוזן, מנכ"ל אגודת העיתונאים יוסי בר מוחא, מנכ"ל קול ישראל שמעון אלקבץ, מנכ"לית שפ"א ענת ארדיטי, יועמ"ש הרשות השנייה עו"ד הילה שמיר, השדרן והקמפיינר דידי הררי, המגישים אופירה אסייג ואיציק זוהר ושדרני התחנה מיכל שם טוב, יורם סוויסה, ראם כהן, ירמי רייך ואורן כהן.

וגם, סמנכ"לית חדשה בחברת המיתוג "פירמה": עדי דינר מונתה לסמנכ"ל לקוחות. דינר עוסקת מעל לעשור בניהול לקוחות בתחום המיתוג, בין היתר בחברות DS Studio ו-Raz Group.

מחכים בפינה

דוגמן הבית של וואלה! והכתב לענייני חרדים יקי אדמקר יחבור לשדרן יניב מאירי והשניים יגישו יחד תכנית חדשה ברדיו "קול ברמה". התכנית, בת שעה, תשודר פעמיים בשבוע בעשר בבוקר. וואלה! ברנז'ה מקריאה את תפילת הדרך.

לעמותת "שקיפות בינ"ל ישראל" יש מנכ"לית חדשה, העיתונאית לשעבר יפעת זמיר, עד לאחרונה מנכ"ל עמותת כ"ן (כח נשים). זמיר מחליפה את עו"ד גליה שגיא אשר כיהנה בתפקיד בשבע השנים האחרונות. בעברה שימשה זמיר כעורכת ומגישה בשלושת ערוצי הטלוויזיה והייתה בצוות ההקמה של "חדשות ישראל", חברת החדשות הראשונה של ערוץ 10.

חשים בתזוזה? אל תשמרו בבטן. דווחו לנו למדלפה, ונתראה כאן בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully