וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה משותף לגופה ושקרים?

8.2.2015 / 12:51

התשובה: שניהם צפים בסיפור העגום של מגיש החדשות הבכיר של רשת NBC בריאן וויליאמס, שנאלץ לקחת חופשה מהתפקיד אחרי שורת דיווחים שלו שהתגלו כשקריים. הוא התנצל, אולם סכנת פיטורים עדיין מרחפת מעליו

בריאן וויליאמס, מבכירי מגישי החדשות בארצות הברית ומי שמוביל יותר מעשור את שידורי רשת NBC - הנצפית ביותר במדינה - הודיע כי הוא יוצא לחופשה לאחר ששורה של דיווחים שלו התגלו כשקריים.

בהודעת אימייל ששלח לקולגות בסוף השובע הוא כתב כי "בעיצומה של קריירה שהוקדשה לכיסוי וצריכת חדשות, התחוור לי שבשלב זה הפכתי להיות יותר מדי חלק מהחדשות, זאת בשל המעשים שלי", כתב, כאשר הוא מתכוון לסיפור שפרסם בתקופת המלחמה בעיראק אשר התגלה כשקרי והוביל לחקירה פנימית של הרשת.

וויליאמס דיווח אז כי טיל מסוג RPG פגע במסוק שבו שהה ואלץ אותו לבצע נחיתת אונס, אולם דיווחים שונים של חיילים שהיו במקום סתרו את הסיפור והוא נאלץ לחזור בו. החשיפה של השקר גררה בדיקות של דיווחים נוספים שלו, וכך התברר כי אחד הדיווחים שלו במהלך סופת קטרינה בניו אורלינס, לפיו הוא ראה גופות צפות ברחוב, התגלה גם הוא כשקרי.

וויליאמס משמש כמגיש החדשות הראשי של רשת NBC מאז דצמבר 2004 והוא מגיש המהדורה המרכזית הוותיק ביותר בארצות הברית וזה הגובר מדי ערב על המתחרים ברשתות החדשות ABC ו-CBS. שכרו נאמד ב-10 מיליון דולר בשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully