וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המקדים של הרשות השנייה

8.2.2015 / 15:51

הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו פסלה לשידור תשדירי פרסומת לסרט "חמישים גוונים של אפור", שאמורים היו לעלות על מסכי קשת, רשת וערוץ 10 מטעמי צניעות

יח"צ - חד פעמי

הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו פסלה לשידור תשדירי פרסומת לסרט "חמישים גוונים של אפור", שאמורים היו לעלות על מסכי קשת, רשת וערוץ 10 מטעמי צניעות. הסרט עולה לאקרנים בישראל היום חמישי הקרוב. ברשות השנייה מסרו לכלי התקשורת ולחברת ההפצה "גלובוס מקס" כי בסרטון ישנם רמזים מיניים בוטים וכי הוא עומד בניגוד לכללי האתיקה בפרסומות. חברת ההפצה יצרה סרטון חדש ומעודן יותר ממנו הוסרו קטעים העלולים להתפרש כבעלי אופי מיני, ותשדיר אחר הוגבל לשידור רק לאחר השעה 23:00.

מחר (שני) צפויים להתכנס חברי המועצה לביקורת סרטים ולצפות ב"חמישים גוונים של אפור" ולקבוע את גיל המינימום לצפייה בסרט. "חמישים גוונים של אפור" הוא רומן אירוטי המבוסס על טרילוגיית הספרים מאת אי אל ג'יימס, שהפכו לרב מכר בינלאומי עם יותר ממאה מליון עותקים ברחבי העולם. העיבוד הקולנועי בבימויה של סם טיילור ג'קסון ובכיכובם של דקוטה ג'ונסון וג'יימי דורנן, מגולל את עלילת הכרך הראשון בטרילוגיה, ואת תחילת רומן הסאדו-מאזו בין הדמויות הראשיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully