וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתלי בנט לדרור פויר: "תתנצל או שתחטוף תביעת דיבה מהסרטים"

8.2.2015 / 17:12

(עדכון) פויר יצא מהנאום של בנט מול תלמידי תיכון באוניברסיטת תל אביב וצייץ: "בנט קרא לכל הערבים גנבי רכבים". בנט מיהר להגיב: "לא היה ולא נברא, הכל מתועד ומוסרט, שקר מוחלט". אז מה הוא כן אמר? וואלה! ברנז'ה עם התיעוד המוסרט

צילום: יותם רונן, עריכה: גדי וינסטוק

(עדכון: 21:22)

דברים שנשא יו"ר מפלגת הבית מול תלמידי תיכון באוניברסיטת תל אביב עוררו מהומה הבוקר (ראשון) והביאו לכך שעשרות תלמידים עזבו את הנאום במחאה. "אתה לא יכול לטייל כבר בהר הזיתים והר הצופים, וגם לא בנגב, כי יפרצו לתוך האוטו שלך ויגנבו. בגליל הם גונבים לחקלאים את הטרקטורים, וגם למזרח ירושלים אי אפשר להיכנס", "זה קודם כל פוגע בערבים כי ישראל החליטה ששלטון חוק זה בתל אביב ובמרכז ולכן הצענו לקחת את תיק ביטחון הפנים אלינו".

לא רק תלמידים עזבו במחאה, גם עיתונאי "גלובס" דרור פויר, כמו אחרים פירש את דבריו של בנט כאילו התכוון כי אותם גנבים - הם ערבים. בנט עצמו לא אמר את הדברים בצורה מפורשת, אולם פויר כבר הספיק לצייץ את הדברים הבאים:

פויר: "כולנו מטומטמים? לא"

והציוץ הזה עשוי לעלות לפויר במה שבנט מכנה "תביעת דיבה מהסרטים", אם לא ייכנע לדרישה להוציא הודעת תיקון והתנצלות תוך 24 שעות. בעמוד הפייסבוק שלו כתב בנט: "אז זהו דרור: לא היה ולא נברא. הכל מתועד ומוסרט. שקר מוחלט. אין לי בעיה לקבל ביקורת, חריפה ככל שתהיה. זו מהות הדמוקרטיה. ביקורת-כן. שקרים-לא".

פויר בחר להגיב הערב להגיב לדברים בעמוד הפייסבוק שלו וכתב בין היתר כי "אולי בנט התכוון למשהו אחר לגמרי, אולי, אבל אני הבנתי מזה שהוא הכליל וקרא לכל הערבים גנבי רכבים וכך צייצתי. לא הבאתי את הדברים כציטוט, לא שמתי אותם במירכאות ולא הקדמתי לפניהם נקודותיים...הבנתי לא נכון? מה הבנתי לא נכון? כולנו הבנו לא נכון? כולנו מטומטמים? לא. הבנה סבירה לגמרי של אנשים סבירים לגמרי. אגב, גם אלה שלא יצאו מהאולם – ואפילו שמחו והריעו ומחאו כפיים על הנאמר – הבינו בדיוק, אבל בדיוק את אותו דבר. אל תיתממו".

"אז זה מה שהבנתי וזה מה שכתבתי", הוסיף. "ומאחר ולמדתי מבנט משהו אז גם אני לא מתנצל (לא תמיד, רק עכשיו. בחיים אני דווקא חסיד גדול של התנצלויות כשצריך). רק מבהיר. ואבהיר שוב: בנט לא אמר שכל הערבים גנבי רכבים. אני הבנת ככה וצייצתי את זה בחשבון הטוויטר הפרטי שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully