וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם רה"מ עסוק כל היום רק בלהכפיש את אבא שלי, מאוד עצוב לחשוב במה הוא לא מתעסק"

9.2.2015 / 11:26

נוני מוזס נמנע אמנם, כצפוי, מלהתייחס למתקפה האישית של ראש הממשלה כלפיו הבוקר, אולם יש מי שלא יכול היה לשתוק - בתו הדס מוזס-ליכטנשטיין שיצאה להגנתו: "כאילו שאין מלחמה עכשיו וכאילו שאין רעב במדינה. לא - מה שביבי נתניהו עסוק בו הוא נוני מוזס"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס נמנע אמנם, כצפוי, מלהתייחס למתקפה האישית של ראש הממשלה בנימין נתניהו כלפיו הבוקר (שני), אולם יש מי שלא יכול היה לשתוק - בתו הדס מוזס-ליכטנשטיין, שביקרה בחריפות את הבחירה של ראש הממשלה לעסוק בהתנהלות של אביה.

"אם ראש הממשלה עסוק כל היום רק בלהכפיש את אבא שלי, מאוד עצוב לחשוב במה הוא לא מתעסק!!! איפה מתחילים- חינוך, דיור, רווחה, בריאות והאיראנים. או האיראנים, לפתע הם ודאעש הפכו לבעיה זניחה וקטנה, כאילו שלא הייתה מלחמה לפני פחות משנה, כאילו שאין מלחמה עכשיו וכאילו שאין רעב במדינה. לא - מה שביבי נתניהו עסוק בו הוא נוני מוזס", כתבה הבת לחבריה בפייסבוק, והוסיפה שהיא כותבת את הדברים שלא על דעתו של אביה.

מוזס התייחסה גם לעיתון המתחרה, "ישראל היום", וכתבה: "חינמון- (נו באמת, אי אפשר לקרוא לנייר הזה של ישראל היום עיתון, לא באמת...) שכל מטרתו היא לקדם מועמד פוליטי. ואין לי בעיה עם תחרות. זה דבר בריא. אבל תחרות שמטרתה היא באמת נתינת אפשרויות לצרכן שידע שמקבל תקשורת וצרכנות נכונה ולא ממוממנת על ידי להעמיד פה ראש ממשלה". היא סיימה בקריאה להחליף את השלטון, וכתבה לחבירה: "ללא שום קשר לצד הפוליטי שלכם- זה באמת או הם או הוא. בואו נצא מהחושך אל האור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully