וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברטלה ברטלה צא החוצה

10.2.2015 / 15:06

הנהלת "רדיו ללא הפסקה" הורתה לשי ודרור להוריד מהאוויר מיידית את הפינה של אביב ברטלה, שמאשים את התחנה בהומופוביה: "זה שיצאתי לדייט עם ערבי זה מה שכואב באוזן למנכ"ל התחנה? זה מגעיל"

אביב ברטלה. צילום: ענת מוסברג,
אביב ברטלה/צילום: ענת מוסברג

הנהלת "רדיו ללא הפסקה" הורתה למערכת התכנית "שי ודרור" להוריד מהאוויר באופן מיידי את הפינה של אביב ברטלה ששודרה מעת לעת בתכנית בשנתיים האחרונות. לדבריו של ברטלה, בתחילה מסרה לו מפיקת התכנית כי הסיבה היא תלונות רבות שהתקבלו ברשות השנייה על אופי הפינה שלו, שהוא בוטה לעיתים, אולם מבירור מול נציב קבילות הציבור ברשות השניה עולה כי כלל לא התקבלו תלונות שכאלה. בהמשך - נמסרה לו סיבה אחרת.

"היום בבוקר התקשר אלי עורך התכנית ואמר לי הנהלת הרדיו חושבת שהאופי של הפינה לא מתאים והקש ששבר את גב הגמל היה זה שבפינה האחרונה סיפרת שיצאת לדייט עם ערבי", אומר ברטלה בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "אמרתי לו, ואם הייתי בחורה, זה היה יותר טוב? הוא אמר שזה לא בקטע הומופובי, אלא שזה האופי הסאטירי של הפינה שלי".

אבל כל התכנית היא סאטירית, לא?

"בדיוק, אבל הוא אמר שפינה ברדיו זה לא לנצח. במערכת התכנית טוענים שהם רוצים שאמשיך להגיש את הפינה, וזו הנהלת הרדיו שלא מעוניינת בה, שזה לא ראוי לדבר על דברים כמו אלה שאני מדבר עליהם. כל מי שמכיר את שי ודרור יודע שזו סאטירה חזקה מאוד שמדברים בה על הכל. אז זה שיצאתי לדייט עם ערבי זה מה שכואב באוזן למנכ"ל התחנה? זה מגעיל, במיוחד כשאחד המגישים בתכנית הזו הוא בעצמו הומו".

מנכ"ל "רדיו ללא הפסקה" אייל פאר סרב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully