וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן וויליאמס הוצא לחל"ת של חצי שנה

11.2.2015 / 10:52

מנחה מהדורת חדשות NBC הושעה מתפקידו למשך חצי שנה לאחר שהודה כי בדה את הדיווח שלו על תקרית מלפני עשור שבה, כביכול, מסוק ששהה בו בעיראק נפגע מטיל. בכיר ברשת: "הוא סיכן את אמונם של מיליוני אמריקאים ברשת"

בריאן ווילאמס , Brian Williams. GettyImages
ווילאמס/GettyImages

בריאן וויליאמס, מנחה מהדורת החדשות הפופולארית בארצות הברית "Nightly News" של רשת NBC הושעה מעבודתו ויצא לחופשה ללא תשלום של חצי שנה, זאת לאחר שהודה בשבוע שעבר שדיווח שלו על כך ששהה תחת אש במהלך טיסה במסוק בזמן מלחמת עיראק - היה שקרי.

הרשת הודיעה באופן רשמי על השעייתו של ווילאמס, שאף התנצל בפני הצופים. "במעשיו סיכן בריאן את אמונם של מליוני אמריקאים בחדשות NBC", אמר בכיר ברשת. "מה שעשה הוא מעשה בלתי-נסלח, והשעיה זו היא חמורה ומוצדקת". השעייתו מגיעה לאחר שהוא הודיע מיוזמתו שהוא פורש מהגשת התכנית עד אשר יסתיים בירור בענייינו שפתחה הנהלת הרשת.

ווילאמס, בן 55, טאלנט של רשת NBC אשר הוביל את מהדורת החדשות שלה מאז שנת 2004, סיפר גרסאות שונות לסיפור שבו הוא שהה במסוק של צבא ארצות הברית במהלך ימי הלחימה הראשונים בעיראק בשנת 2003, אז נפגע המסוק על ידי טיל - כך לדבריו. חיילים ששהוא באזור באותה העת פקפקו באמינות הדיווח. במהדורת החדשות של NBC בהגשתו עד כה של וויליאמס צופים מדי ערב 9.3 מיליון איש, לעומת 8.7 מיליון הצופים במהדורה של ABC ו-7.3 מיליון הצופים בזו של CBS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully