וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הריב הקולני עם המגיש - עורך "חדשות הבידור" יעזוב את תפקידו

15.2.2015 / 12:28

זמן קצר לאחר שהוצא לחופשה בעקבות סכסוך שהגיע לטונים גבוהים עם ליאון רוזנברג, לוואלה! ברנז'ה נודע כי עורך "חדשות הבידור" של HOT לא ישוב לתפקידו. את מקומו ימלא עמנואל רוט

אבי כהן עורך חדשות הבידור. דרור עינב
אבי כהן עורך חדשות הבידור/דרור עינב

חלק שני לסיפור הטונים הצורמים ב"חדשות הבידור" של HOT - זמן קצר לאחר שעורך התכנית אבי כהן הוצא לחופשה בעקבות סכסוך שהתגלע בינו לבין חברי מערכת אחרים בהם מגיש התכנית ליאון רוזנברג, ולוואלה! ברנז'ה נודע כי כהן לא ישוב עוד לערוך את התכנית. הוא חזר לערוץ הספורט שם יערוך את תוכניתם של סלוצקי ודומינגז, ואת מקומו ימלא עמנואל רוט.

כהן מונה לעורך "חדשות הבידור" לפני כשנה וחצי, אז החליף את אסף כשר שחזר לערוץ הספורט אחרי גיחה קצרה של שנה ב-HOT והביא אותו ל-HOT במקומו. כהן עבד בערוץ הספורט כמעט שש שנים ככתב ועורך ובתפקידו האחרון שם ערך את ערוץ הגולד. כעת, כאשר כשר חזר לערוץ הספורט כעורך "חדשות הספורט", שב כהן לשם אחריו.

כפי שדווח בוואלה! ברנז'ה, יחסיו של כהן עם אנשי מערכת התכנית היו מעורערים במשך תקופה ארוכה. אלה הגיעו לשיא כאשר ויכוח קולני פרץ בינו לבין מגיש התכנית ליאון רוזנברג, ויכוח אשר גורם במערכת תיאר אותו כקולני ואלים במיוחד. גורם אחר סיפר לוואלה! ברנז'ה שכהן "נהג לצעוק והתנהג כגנגסטר". אחריו הריב עם רוזנברג יצא כהן לחופשה (לטענתו, הוא זה שיזם את היציאה לחופשה) - ממנה לא חזר.

בחדשות הבידור של HOT אישרו כי עמנואל רוט החליף את אבי כהן בעריכת התכנית. אבי כהן אישר כי עזב את מערכת התכנית ומסר בתגובה: "מערכת 'חדשות הבידור' הייתה לי בית חם במשך השנתיים וחצי שעבדתי שם. עמנואל רוט הוא איש יקר וחבר קרוב שאני מכיר מעבודתנו המשותפת בערוץ הספורט, אני מאחל לו ולמערכת התכנית הרבה בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully