וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לקיץ: רועי סטריקובסקי יערוך את "הישרדות" של רשת

17.2.2015 / 11:11

בחוץ גשם, אבל הזכייניות כבר עובדות במרץ על תכניות הריאליטי לקיץ: ברשת בונים את מערכת "הישרדות" שעברה אליהם מערוץ 10, ולוואלה! ברנז'ה נודע כי רועי סטריקובסקי, העורך לשעבר, הופקד על עריכת העונה החדשה. בקשת לא קופאים על השמרים

רועי סטריקובסקי. ערוץ 10, ספק 500
רועי סטריקובסקי./ספק 500, ערוץ 10

את העונה השביעית של "הישרדות" אשר תשודר בישראל לראשונה על מסך זכיינית ערוץ 2 רשת יערוך רועי סטריקובסקי - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. סטריקובסקי שימש כעורך ראשי ובמאי של העונה השנייה "הישרדות איי הפנינה", העונה הרביעית שהייתה עונת "אולסטארס" מקוצרת והעונה החמישית "הישרדות איי קמרינס" ואת העונה האחרונה ששודרה בערוץ 10 - "הישרדות VIP".

שידור "הישרדות" על ידי רשת יתאפשר לאחר שערוץ משך בסוף השנה שעברה תביעה שהגיש נגד הזכיינית והודיע כי הוא מוותר על זכויות שידור הגרסא הישראלית של הפורמט, בהן החזיק מאז שנת 2008. המשבר הכלכלי של ערוץ 10 הביא אותו לצבירת חובות כלפי חברת Castaway הבעלים של "הישרדות" העולמי, ובזכיינית ערוץ 2 ניצלו את תקופת המשבר כדי להגיע להסכם עם החברה. בערוץ 10 הגישו תביעה, ומשכו אותה לאחר שהוחלט לוותר להם על החובות שצברו, ולאחר ששינוי את לוח השידורים והסירו ממנו הפקות ריאליטי.

סטריקובסקי ערך, כאמור, כבר כמה מעונות התכנית בערוץ 10 תחת חברת ההפקות "אבוט רייף המאירי". מאחוריו היסטוריה של תפקידי עריכה רבים אחרים בעולם הריאליטי ובין היתר הוביל את "הרווק", "הדוגמניות", "נקמת המחוננים" ו"הצופן". למשך תקופה קצרה הוא שימש שמנהל הפיתוח של JCS. בימים אלה הוא מתמקם במשרדי רשת שברמת החיל, והעבודה על הליהוקים והמשימות התחילה בכל הכח.

העונה הקרוב של "הישרדות", אותה מתכננים בזכיינית לשדר כבר השנה, צפויה להיתקל בתחרות ממוקדת מצד קשת. כמו בתחרויות ריאליטי האוכל ותחרויות ריאליטי השירה, שם בתחרויות הריאליטי ההישרדותי תהיה לכל זכיינית את הגרסה שלה. בקשת עובדים בימים אלה על "אמזונס" - פיתוח מקורי (במובן של פורמט לא-קנוי) שבבסיסו שלוש קבוצות מתמודדים המתנסות במשימות בתנאים הקיצוניים לאורך נהר האמזונס. הפורמט מקורי, אולם מאחורי הקלעים הוא מקורי פחות. מי שהפיקה עבור ערוץ 10 את "הישרדות" - חברת "אבוט המאירי", היא זו שמפיקה לקשת את "אמזונס", ועל פיתוח הפורמט של "אמזונס" אמונים רווית ליאור מנדל ואייל אלקבץ, בעבר בימאים ועורכי "הישרדות" בעצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully