וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20: אברי גלעד נכנס לנעליו של שרון גל ויגיש את התכנית המרכזית

18.2.2015 / 10:48

אברי גלעד יגיש את תכנית האקטאוליה המרכזית של ערוץ 20 מדי ערב בשבע, רצועה שעד כה מילא שרון גל שעזב לפוליטיקה. ברקע ישיק הערוץ לוח שידורים חדש, כאשר תנאי הרישיון שלו לא מאפשרים שידורי חדשות בשנתיים הראשונות. ויש גם משרד יח"צ חדש

אברי גלעד בעקבות המריחואנה הרפואית. ראובן קסטרו
אברי גלעד/ראובן קסטרו

ערוץ 20 מודיע הבוקר (רביעי) כי אברי גלעד מצטרף לשורותיו וכי הוא יגיש החל מיום ראשון הקרוב את תכנית האקטואליה המרכזית של הערוץ המשודרת מדי ערב בשעה 19:00. עד לפני כמה שבועות הגיש את רצועה זו שרון גל, אשר פרש מהתקשורת לטובת ניסיון להיכנס לכנסת במסגרת מפלגת "ישראל ביתנו". גלעד ימשיך במקביל בהגשת תכנית הבוקר של זכיינית ערוץ 2.

מערוץ 20 נמסר כי בקרוב ישיק הערוץ לוח שידורים חדש. "בהמשך להתרחבות ערוץ 20 והשקת לוח תוכניות חדש, אנחנו שמחים על הצטרפותו של אברי גלעד לצרף לצוות האיכותי של הערוץ. אברי הינו מאנשי התקשורת והטלוויזיה המובילים והטובים בישראל ואנו משוכנעים שתרומתו לערוץ תהיה גדולה מאוד".

לצד לוח השידורים החדש שכר ערוץ 20, אשר בבעלות אבי בר ואיל ההון יצחק מירלשווילי, את משרד יחסי הציבור "דבי תקשורת" של איש משה דבי. המשרד ילווה את השקת לוח השידורים החדש, ולאמן הנמנע שהנהלת הערוץ תפעיל אותו לטובת קידום השינוי בתנאי הרישיון שלו, אסטרטגיה שבה פועלים בהנהלת הערוץ אל מול מועצת הכבלים והלוויין. על-פי תנאי הרישיון שלו, אסור לערוץ 20 לשדר חדשות ואקטואליה בשנתיים הראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully