וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

20.2.2015 / 9:22

נמשכים רעשי המשנה בגלריה • אליהם מצטרפים גם קולות של פיטורים בתפוז • מנגד, בכלכליסט דווקא שרים שיר שמח • ויש צלילים נוספים, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

נמשכים רעשי המשנה במוסף התרבות של עיתון הארץ "גלריה", ואל שורת העוזבים מצטרף כעת גם כתב ומבקר המוזיקה ניר גורלי, ששימש גם כעורך במוסף ובין לבין כתב את בלוג התרבות "עשוי להכיל בוטנים". גורלי, המשדר ב-88FM, מונה לתפקיד העורך המוזיקלי של הרדיו הבינתחומי.

משהו רע קורה באתר תפוז, ואל וואלה! ברנז'ה מגיעים דיווחים על קיצוצי משרות ופיטורי עובדים. אחת מהעוזבות היא מיטל גוירצמן, מי שניהלה את מערכת הקהילות של האתר. לפי חודשיים, נזכיר, פרש מנכ"ל תפוז דן חן מהתפקיד אחרי שבע שנים. נעקוב.

מנגד, יש גם מי שמתחדשים - ובאופן מקורי למדי: המשוררת נעם פרתום הצטרפה למערכת עיתון "כלכליסט" בתור עורכת תרבות ופנאי. זו לא העבודה הראשונה של פרתום בתקשורת, ובעבר היא כתבה למגזין "עכבר העיר" של קבוצת הארץ.

תמסרו ש"ס לכולם

התחדשות נוספת היא דווקא במגזר החרדי: ישורון תורג'מן מונה לכתב לענייני העולם הספרדי-תורני של תחנת הרדיו קול ברמה, והוא יסקר את המפלגות הספרדיות ואת עולם התורה הספרדי. תורג'מן היה מעובדיה הראשונים של קול ברמה והיה חלק מצוות התחנה מיום הקמתה, אז שימש כמנהל הפקה, עורך ומגיש תוכניות ויומנים.

וקצת ענייני פרסום: סמנכ"ל הלקוחות של מקאן תל-אביב תומר רוטנברז הודיע על עזיבה בתום חמש שנים, והוא יסיים את תפקידו בחודש מאי. רוטנברג טיפל בכמה מהלקוחות הבולטים של המשרד בהם yes, אל על, עיריית תל אביב ולאומי קארד. ריצ'י הנטר, מנכ"ל מקאן תל אביב: "בשמי ובשם כל קבוצת מקאן, אני מודה לתומר רוטנברג על תקופה ארוכה של עשייה והישגים רבים, על ההתלהבות והתשוקה לפרסום שהביא לכל פרויקט ולקוח. אני סמוך ובטוח שתומר ימשיך לעשות חיל בענף".

יוצאים מחדר ההלבשה

ברדיו חיפה מורידים מהאוויר את התכנית המיתולוגית "חדר הלבשה" של גדי נס אחרי כמעט 20 שנים בהן שודרה. במקומה תעלה תכנית חדשה בשם "הפאנל" שבה ישתתפו כל פרשני הספורט של התחנה, קחו אוויר: דרור מרשלקוביץ, ליאב נחמני, טל הרוש, אלי לוונטל, איציק אהרונוביץ, ויקי ועקנין, דולב נישליס, תמר ריפל, דורון בן דור, יוסי פרץ ארי, ליטל אפרגן תום בנדו, אוסמו ותומר לוי. את התכנית יערוך ויגיש דולב נישליס, ויפיקו אותה ליטל אפרגן וטל הרוש.

במאי הבית של זכיינית ערוץ 2 רשת בני כרמלי עושה צעדים ראשונים בפרונט של המסך, ולא רק מאחוריו: כרמלי הגיח לתפקיד קולנועי ראשון בסרט "דץ הבלץ" לצד אורי הוכמן, חני נחמיאס, משה דץ, מיכל ינאי ודני קרפל. הסרט בהפקת בית היוצר תוכן בע"מ, בשיתוף יונייטד קינג של משה ולאון אדרי, צפוי לצאת לאקרנים כבר בקיץ. אגב כרמלי, לאחרונה הוא ליווה את בנו עומר כרמלי שהתמודד על הזכות לייצג את ישראל באירוויזיון במסגרת "הכוכב הבא" של הזכיינית קשת - אבל יישאר בארץ.

ומה קורה אצלכם, מישהו זז? אל תשמרו בלב! דווחו לנו למדלפה. שבת שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully