וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקריאה ראשונה: אבירמה גולן תכתוב עבור ליברל

22.2.2015 / 11:12

אבירמה גולן מצטרפת לצוות הכותבים של מגזין "ליברל" בהוצאת ליאוניד נבזלין, והיא תכתוב בו טור קבוע. הטור הראשון של גולן, לשעבר חברת הנהלת "הארץ", יעסוק ברקע ובסיבות להיעלמות השמאל הפוליטי בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבירמה גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתונאית והסופרת אבירמה גולן מצטרפת לצוות הכותבים של מגזין "ליברל", והיא תכתוב במגזין טור קבוע שיתפרסם כבר בגיליון הקרוב של שיצא בתחילת מרץ. הטור הראשון של גולן טור יעסוק בשמאל הישראלי, הרקע והסיבות להיעלמותו תחת הכותרת "ולשמאלך שממה - מחשבות על התכווצותו הכרונית של מרחב פוליטי שלם".

גולן, מבכירות העיתונאיות בישראל, כיהנה כחברת הנהלת הארץ וככותבת בעיתון "הארץ" משנת 1991 ועד לפני כשלוש שנים. היא שימשה ככתבת לענייני רווחה וסיקרה בין היתר גם את התחום המוניציפאלי בתל-אביב. בשנותיה האחרונות בעיתון כתבה בעיקר מאמרי דעה ופרשנויות בנושאים שונים. בעבר נמנתה גולן על חברי מערכת "דבר" ושימשה כיועצת ספרותית לתכניות ילדים ונוער של הטלוויזיה החינוכית, שם הגישה במשך שמונה שנים עם התכנית "בקריאה ראשונה".

על צוות הכותבים הקבוע של המגזין נמנים אמנון לוי, נדב איל, אביעד קיסוס, שי גולדן, רן אדליסט, רונית ורדי, שרה ליבוביץ' דר, שלום ירושלמי, גואל פינטו, יאיר רוה, רוביק רוזנטל ורפי מן. את המגזין עורך רותם דנון, והמו"ל שלו הוא ליאוניד נבזלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully