וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב בין שרה נתניהו ל"את" בשיאו: "הפרסום לפני הבחירות יגרום לה נזקים כבדים"

24.2.2015 / 15:08

אשת ראש הממשלה שהצטלמה לשער מגזין "את" דרשה מאנשיו לדחות את הפרסום עד לאחרי הבחירות, וטענה כי הפרו את ההסכם עמה. במגזין דוחים את כל הטענות. "לא ייכנעו ללחץ שכל מטרתו לנסות ולגייסם ככלי לקמפיין הבחירות"

"הגברת נתניהו הבהירה כי פרסום הכתבה טרם מועד הבחירות, היינו בהכרח ללא תשובותיה לשאלון, אינו מאושר על-ידיה והינו מנוגד להסכמות בין הצדדים", כך טוען עו"ד מיכאל ראבילו המייצג את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, באשר לפרוייקט הצילומים בהשתתפותה במגזין "את" אשר יתפרסם מחר.

במגזין דוחים את הטענות, ומתכוונים לפרסם את המגזין כמתוכנן, בחודש מרץ, וללא השאלון עליו התבקשה נתניהו לענות. על חצי משערי הגיליונות תודפס תמונתה של נתניהו, ועל חצי תמונתה של אשתו של יצחק הרצוג - מיכל הרצוג. נתניהו טוענת באמצעות פרקליטה כי עורכת המגזין עדי עוז וצוות המגזין "נהגו בחוסר תום לב ותוך הפרה בוטה של ההסכמות עימה" וכי פרסום הפרויקט לפני הבחירות הוא "דבר הצפוי לגרום לה לנזקים כבדים".

עורת "את": "אנחנו דבקים בתכנית המקורית"

עוז התראיינה אתמול לתכנית חיסכון, ואמרה: "הם ביקשו מאיתנו לא לפרסם, אבל אנחנו דבקים בתכנית המקורית ונפרסם את השערים, עם שרה נתניהו ועם מיכל הרצוג". את הבחירה בשני שערים, הסבירה: "חשבנו שיש לנו שערים ממש טובים ולא רצינו לוותר על אף אחד מהם. אמרנו, למה לבחור - בוא נעשה גם וגם". היא נשאלה האם התמונות עברו עיבוד ממוחשב, וענתה בחיוב "כל מי שחושב שתמונות מגיעות לפרסום ללא פוטושופ, פשוט לא מבין את התחום. גם התמונה שלי בדבר העורכת עברה פוטושופ".

עו"ד ליאור אפשטיין המייצג את מגזין "את" ענה כי "הגב' נתניהו ומר ניר חפץ (יועץ התקשורת של ראש הממשלה בנימין נתניהו עצמו - ל"א) מטעמה, הם אלה אשר הפרו את ההסכמות המוקדמות, שהושגו בינם לבין עורכת המגזין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully