וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הכבלים והלווין רוצה, מוכנה וערוכה לשינוי

25.2.2015 / 10:44

המועצה לשידורי כבלים ולווין תצא בקמפיין שיקרא לציבור להציע עדכונים לרגולציה הקיימת כיום על חברות הכבלים והלווין, וכעת גם על השידורים באינטרנט. "האסדרה הנוהגת היום מבוססת על חוק, כללים ותקנות שגובשו לפני כעשרים שנה"

פעת בן-חי שגב. נמרוד סונדרס
יפעת בן חי שגב/נמרוד סונדרס

חצי שנה לתוך מינויה לתפקיד, ויו"ר מועצת הכבלים והלווין ד"ר יפעת בן חי שגב פותחת את ספרי תקנות הרגולציה - ומכינה אותם לשינויים. בקרוב תצא המועצה בראשותה בקמפיין שיקרא לציבור להציע כללים חדשים ועדכונים לכללי הרגולציה הקיימים כיום - מתוך מטרה לעדכן אותם ולהתאים אותם לשוק הנוכחי.

"המועצה נערכת לבחינה מקיפה של הדינים וההוראות החלות על הגופים המפוקחים על ידה על מנת לתקנם ולהתאימם במידת הצורך ובכלל זה בכוונת המועצה לבחון הצורך לבטל או לשנות הסדרים קיימים או לקבוע הסדרים חדשים במקום ההסדרים הקיימים", כך הנוסח של מודעות אשר יראו אור בסוף השבוע מטעמה של המועצה לשידורי כבלים ולווין.

"האסדרה הנוהגת היום מבוססת על חוק, כללים ותקנות שגובשו לפני כעשרים שנה, ולא עודכנו למרות התהפוכות בעולם הטלוויזיה", מסרה יו"ר המועצה ד"ר יפעת בן חי-שגב. "בשעה שבכל העולם המערבי נערכו הגופים הרגולטורים לקליטת צורות השידור החדשות, מחד ולהתאמת הרגולציה על שיטות השידור הישנות, מאידך, שידורי הטלוויזיה על גבי האינטרנט בישראל תפסו את הרגולטור לא מוכן".

"האתגר הגדול שעומד לפתחנו הוא איך מיישרים את מגרש המשחקים; מחד, מעדכנים ומקלים על השחקנים הקיימים ומאידך מעמידים תשתית אסדרתית למשדרים החדשים.
הרגולציה על שידורים לא לינאריים צריכה להיות קלה יותר, כמקובל בכל העולם, אולם אין בדעתו של אף לא אחד לפטור אותם לחלוטין מחובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully