וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודי, ארזת לבד?

25.2.2015 / 15:02

ערוץ 20 חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התעופה "אל על" והחל משבוע הבא ישודרו תכניותיו במטוסי החברה. את הטלית ואת דגל ישראל וואלה! ברנז'ה ממליצה לקחת בתיק הקטן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ 20 חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התעופה "אל על" והחל משבוע הבא ישודרו תכניותיו במטוסי החברה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. ערוץ 20 עלה לשידור לפני כארבעה חודשים, ולוח השידורים שלו מורכב מתוכניות אקטואליה ותוכניות העוסקות בתרבות ובמורשת הישראלית.

לפי הסכם שנחתם בין שתי החברות, יספק ערוץ 20 ספריית תוכניות בהן תוכניותיהן של צבי יחזקאלי, שולי רנד, אילנית לוי וכן סדרות הדוקו כגון "יהודי עולמי" המסקרת קהילות יהודיות במקומות נידחים בעולם. בהסכם נקבע כי אחת לחודשיים ישתנה ההיצע בספריה ויתווספו לה סדרות ותוכניות חדשות.לאחרונה השיק ערוץ 20 שתי תכניות חדשות: הראשונה היא רצועת הערב המרכזית בהגשת אברי גלעד, והשנייה היא תכנית אירוח יומית בשם "נקודה טובה" בהנחיית צבי יחזקאלי. בערוץ מתכננים להשיק בקרוב, כחצי שנה לאחר העלייה לשידור - לוח שידורים חדש ומעודכן.

שיתוף הפעולה של "אל על" עם ערוץ 20 מצטרף להסכם דומה שכבר חתם עם זכיינית ערוץ 2 קשת במסגרתו משודרים בטיסות תכניות קשת בהן "רמזור", "סברי מרנן" ו"70 מיליון סיבות לעושר". מהדורת החדשות המשודרת בטיסות היא זו של חברת החדשות של ערוץ 2, ותחנות המוזיקה המשודרות הן גלגלצ ו-88FM. את המגזין המחולק בטיסה, "אטמוספירה", מוציא לאור יובל סיגלר.

בערוץ 20 אישרו כי "אל על" תשדר את תוכניות הערוץ במערכות ה-VOD וה-DreamStream בטיסותיה החל מחודש מרץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully