וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גב חזק לעם חזק: תמר איש שלום תחבור לצוות "גב האומה"

26.2.2015 / 15:32

חבורת "גב האומה" מתחילה לעבוד על פאנל הבחירות המיוחד שישודר רגע לפני שניגש כולנו לקלפי, והיא מגיעה אליו עם שחקנית חיזוק מפתיעה: מגישת המהדורה המרכזית, תמר איש שלום, שתצטרף את צוות הכותבים של התכנית וגם תתארח בפאנל

תמר איש שלום. ענבל מרמרי, מערכת וואלה! NEWS
תמר איש שלום/מערכת וואלה! NEWS, ענבל מרמרי

מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 10 תמר איש שלום תצטרף לצוות הכותבים של "גב האומה" על מנת לכתוב עמם את התכנית שתשודר לקראת יום הבחירות - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. איש שלום צפויה גם לקחת חלק בתכנית המיוחדת שתשודר ביום ראשון, יומיים לפני ערב פרסום תוצאות בחירות 2015.

"מצב האומה" היא תוכנית סאטירה המסכמת את אירועי השבוע. בפאנל שאותו מנחה ליאור שליין משתתפים גורי אלפי, אורנה בנאי ועינב גלילי, ולצדם גם פאנליסט אורח. "גב האומה", או בשמה הקודם "מצב האומה", היא חיזוק משמעותי ללוח השידורים של ערוץ 10 והפקת התכנית חברה על הערוץ רק בחודש שעבר. לאחר חמש שנים בערוץ 2 עברה התכנית לערוץ 10 לאור קשיים במו"מ מול רשת.

וכמו שלערוץ 10 יש את "גב האומה", גם למתחרים יש את התשובות שלהם: בחדשות 2, כמו במערכות הבחירות הקודמות, יקדו חלק בשידורים אנשי "ארץ נהדרת". בערוץ 1 התחדשו השנה בחידוש מרענן - צמד הקומיקאים המוערך אילן פלד ויעל פוליאקוב, ומערכונים שלהם ישולבו ביום השידורים המיוחד.

בחדשות 10 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully