וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושש מהפסד נוסף? ליברמן ביטל את השתתפותו בעימות בערוץ 1

4.3.2015 / 15:49

פרסום ראשון: יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו" החליט שלא להשתתף בעימות הבחירות של ערוץ 1 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הסיבה, ככל הנראה נעוצה בהיותו המפסיד הגדול של העימות בערוץ 2. בעקבותיו, גם לפיד עשוי לבטל את השתתפותו

אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו באולפן וואלה! בראיון עם הילה קובו ועומרי נחמיאס, 15.2.15. ראובן קסטרו
אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו באולפן וואלה! בראיון עם הילה קובו ועומרי נחמיאס, 15.2.15/ראובן קסטרו

יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן החליט שלא להשתתף בעימות הבחירות של ערוץ 1 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. העימות של ערוץ 1 יתקיים שבוע לפני הבחירות בהשתתפות קהל ובהנחיית יעקב אילון. כבר בהודעת הרשות נמסר כי בדומה לעימות שקיימה חדשות 2, גם לעימות של ערוץ 1 סרב ראש הממשלה בנימין נתניהו להגיע ובעקבותיו סרב גם יצחק הרצוג, וכן לחבר הכנסת יעקב ליצמן. כעת, ולמרות שבערוץ 1 הודיעו על הגעתו - גם יו"ר ישראל ביתנו יימנע מהשתתפות בעימות.

גורם המקורב לליברמן אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי עוד בטרם הודיע ערוץ 1 על עימות כבר אז החליטו במפלגה כי ליברמן לא ישתתף במשדר, אולם רשות השידור מנתה את שמו בהודעתה בכל מקרה. מבקרי טלוויזיה ופרשנים פוליטיים, ביום שלאחר העימות בחדשות 2, סימנו את ליברמן כמפסיד הבולט של משדר העימות והופעתו נתפסה כמיושנת ומאיימת.

גם בסביבתו של יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד סרבו היום לאשר כי הוא ישתתף במשדר הבחירות, למרות שגם שמו מופיע כאחד המשתתפים בהודעה לעיתונות שהוציאה רשות השידור השבוע. דוברת המפלגה, הדר אלוני, סרבה לומר האם השתתפותו של לפיד וודאית ואמרה: "אין לי כוונה להתייחס, אנחנו מתנהלים בנוגע לעימות מול ערוץ 1 בלבד ולא מול וואלה! ברנז'ה". יועץ תקשורת של אחד מהמתמודדים האחרים, אשר כן ישתתפו במשדר של ערוץ 1, אומר כי ראשי מפלגות נוספות שוקלים כעת בשנית את ההשתתפות.

תגובת רשות השידור לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully