וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו מסיבה שאיש לא בא: ערוץ 1 ביטל את עימות הבחירות

4.3.2015 / 20:30

כמה שעות אחרי הפרסום בוואלה! ברנז'ה כי אביגדור ליברמן לא יגיע לעימות הבחירות של ערוץ 1 ושיאיר לפיד הולך בעקבותיו, הודיעו ברשות השידור שהעימות מבוטל כי "פוליטיקאים שאישרו את הגעתם נסוגו מהסכמתם". הפוליטיקאים מספרים סיפור אחר

יעקב אילון. דוד וינוקור,
יעקב אילון/דוד וינוקור

חיפזון או חוסר מזל? יומיים בלבד לאחד שאנשי חטיבת החדשות של ערוץ 1 הודיעו בחגיגיות על עימות בחירות טלוויזיוני, הם נאלצים להודיע שוב כי ההפקה מבוטלת. את האשמה תולים בערוץ 1 בפוליטיקאים שאישרו הגעה וביטלו, אולם נציגיהם אומרים לוואלה! ברנז'ה כי אנשי ערוץ 1 מיהרו להוציא הודעה חפוזה לתקשורת על העימות לפני שהתקבלו אישורים סופיים להגעה מכל שמונת המתמודדים עליהם הודיעו.

בהודעת הרשות נמסר הערב כי "העימות שתוכנן לשידור בשבוע שלפני הבחירות בערוץ הראשון ובשידור מקביל בערוץ 9 , מבוטל לאחר שמי מבין הפוליטיקאים שאישרו את הגעתם נסוגו מהסכמתם". ההודעה נשלחה כמה שעות לאחר שבוואלה! ברנז'ה פורסם כי יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לא מתכוון להשתתף בעימות למרות ששמו צוין בהודעה לתקשורת. אחת הסיבות לביטול, כך לפי הערכות, הן הופעתו בעימות של חדשות 2 שנחשבה הייתה לכושלת לעומת יתר המתמודדים. במקביל אליו נודע כי גם לפיד מתכוון שלא להגיע, אולם דובריו סרבו לאשר או להכחיש זאת בכנות.

איילה חסון. נמרוד סונדרס
אילה חסון/נמרוד סונדרס

מקורב לליברמן: "ההחלטה להודיע על בואנו - תמוהה"

בסביבתו של ליברמן אמרו מוקדם יותר היום לוואלה! ברנז'ה כי אישור סופי שלהם להשתתפות כלל לא התקבל, ואחד מאנשיו אף כינה את ההחלטה של חטיבת החדשות להודיע על בואו "החלטה תמוהה". הוא הוסיף: "מההתחלה כשהם פנו אלינו אמרנו שאין לי כוונות לקחת בזה חלק. מה אנחנו צריכים שוב קרקס כזה". ברשות, כאמור, אומרים מנגד כי ליברמן אישר הגעה וחזר בו. גורם נוסף מזכיר כי בין ראש חטיבת החדשות אילה חסון וליברמן שוררים זו תקופה ארוכה יחסים מתוחים, וכי לא מן הנמנע כי אלה היו בצל ההחלטה של ליברמן לבטל - ולפיד הלך בעקבותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully