וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

6.3.2015 / 9:32

מי הכתב שקיבל פינה חדשה • מי העיתונאי לשעבר שמתחדש במשרת יח"צ חדשה • מי השדרן שאת המינוי שלו ליוותה הנחייה • מי הבמאי שאורז מזוודה • ומי העורכת שזה עתה השתדרגה • יש תשובות, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

עורך מדור פרסום, שיווק ומדיה של כלכליסט, עמיר קורץ, שפרסם לאחרונה אחרי שבע שנים בעיתון מונה לסמנכ"ל במשרד יחסי הציבור "יפה אפרתי תקשורת", והוא ישמש בתפקיד לצד מאיה אפרתי-אידלסון ונטע הר-לב. קודם לעבודתו בכלכליסט שימש קורץ ככתב בעיתון "העיר" של רשת שוקן ובעיתונים "תל אביב" ו"על השרון" של ידיעות תקשורת.

ועוד בתחום הסמנ"כלות: לקרן הפורמטים TV FORMAT FUND יש סמנכ"ל חדש והוא אבי גלנטי, שישמש בתפקיד תחת מנכ"ל הקרן אלון דולב. גלנטי הוא ממקימי חברת המיתוג הטלוויזיוני promotheus שם כיהן עשר שנים כסמנכ"ל, ובעבר הרחוק יותר הוא נמנה על מקימי מחלקת הפרומו של חברת yes והפיק סרטי קולנוע ישראלים.

שדרן "קול ברמה" עמי מימון מונה לתפקיד עורך התוכן של התחנה, תפקיד חדש אותו הוא ימלא בנוסף לתפקידי ההגשה שלו. מייל שהועבר לעובדים הנחה אחת המנהלים: "אני מבקש מכל העורכים, המגישים, המפיקים והטכנאים לשתף פעולה עם עמי מימון באופן מלא".

משלוח מנות ל-HBO

הבמאי חיים בוזגלו אשר ביים את הדרמה "בית המשאלות" ששודרה בערוץ הראשון ישמש כיועץ לגרסה אמריקאית שתפיק לסדרה רשת הכבלים HBO. מי שיהיה חתום על העיבוד האמריקני הוא המפיק דאג אלין, יוצר "הפמליה", ומי שתיווכו את עסקת הרכישה הם השחקנית שירלי ברנר ובעלה המפיק ברוס רובינשטיין.

למגזין הבידור והבילוי "עכבר העיר" יש עורכת חדשה לתחום הטלוויזיה והקולנוע - דנה נפתלי, שעוזבת את מחלקת התוכן השיווקי של אתר מאקו. היא תתפוס את מקומה של מור קומפני, שהודיעה על סיום התפקיד.

עיתונאי חדשות 10 אבי עמית יקבל פינה חדשה וקבועה בתכנית "המגזין" של ערוץ 10. הפינה תיקרא "המפצח", ובערוץ מגדירים אותה כ"פינה חברתית-אקטיביסטית, שתנבור מדי שבוע בתוככי המנגנונים הכלכליים-חברתיים בישראל, בעיקר אלה שמייצרים את הפער המסוכן שבין עשירים לבין עניים". את הפינה תערוך נופר משה.

ומה קורה אצלכם, יש לכם משלוח מנות בשבילנו? אל תהססו לשלוח אותו באנונימיות למדלפה. חג שמח, והאנגאובר קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully