וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשתה בערוץ 7 תמונה של ארנון סגל ממקור ראשון מחופש לערבי?

8.3.2015 / 13:35

באתר ערוץ 7 דווח על פעילים יהודים שהתחפשו לערבים ושוטרים כדי להיכנס להר הבית, עם תמונה של עיתונאי מקור ראשון ארנון סגל מחופש לערבי. הוא זועם על הפרסום ומכחיש כל קשר. עורך ערוץ 7: "התמונה צורפה לקומניקט שהם עצמם שלחו"

ערוץ 7 עושים שימוש בתמונתו של ארנון סגל. ערוץ 7, צילום מסך
הידיעה המקורית, ותמונת המריבה/צילום מסך, ערוץ 7

עיתונאי "מקור ראשון" ארנון סגל תוקף הבוקר בחריפות את המתחרים באתר ערוץ 7 מבלי לנקוב בשמם, ומגנה שימוש שעשו בתמונתו בידיעה שעסקה בעליה להר הבית. תמונתו של סגל, המוכר כפעיל להקמת בית המקדש, הופיעה בידיעה באתר העוסקת בכך שפעילים יהודיים התחפשו למוסלמים ולשוטרים. הוא מצדו טוען כי אין קשר בין התמונה - בה הוא מופיע מחופש למוסלמי - לבין הכתוב בידיעה וכי הציטוט המופיעה בה: "אולי כך יאשרו את כניסתנו להר", לא נאמר כלל על ידו.

"טירוף כזה לא ראיתי", כתב סגל לחבריו בפייסבוק. "משתמשים בתמונתי ללא רשותי - (תמונה שצילמתי כהלצה פורימית בלבד, חשוב לציין) ומייחסים לי משפטים וכוונות שלא עלו על לבי ובטוח לא אמרתי אפילו כשיכור. מעצבן". הוא לא ציין במי מדובר, אולם הידיעה פורסמה באתר ערוץ 7. על הידיעה חתום בני משה, אולם ככל הנראה מדובר בשם עט המשמש כמה מעורכי האתר. לאחר שסגל פרסם את הדברים, החליפו עורכי ערוץ 7 את התמונה שלו בתמונת אילוסטרציה של הר הבית.

אז איך הגיעה תמונתו ש סגל המסולמי לאתר ערוץ 7? "מדובר בהודעה רשמית שהגיעה למערכת ביום שישי מהמטה המשותף של תנועות בית המקדש שארנון סגל עובד איתם צמוד", אומר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה עורך אתר 7 עוזי ברוך. "התמונה הייתה מצורפת להודעה יחד עם תמונה נוספת, ומדובר היה בהודעה לעיתונות שיצאה בצורה מסודרת, כמו כל הודעה שמוציאים אנשי תנועות בית המקדש וארנון סגל על פעילותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully