וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפנייה הבאה קח שמאלה

10.3.2015 / 15:44

קבוצת הארץ תפיק ותוציא לאור מדי חודש עיתון שיחולק חינם באוטובוסים ובתחנות חברת האוטובוסים "מטרופולין" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. השם הנבחר לעיתון מבית שוקן: "דרכים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחלקה המסחרית של קבוצת הארץ תפיק ותוציא לאור מדי חודש עיתון שיחולק חינם באוטובוסים ובתחנות חברת האוטובוסים "מטרופולין" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הירחון החדש קרוי ''דרכים'' והוא יודפס ב-12,000 עותקים ויחולק ב-180 אוטובוסים ברחבי הארץ. העיתון יודפס בנייר כרומו A4 ויכלול קרוב ל-100 עמודים עם תכנים שונים מאת מערכת הארץ ותכנים עצמאיים של מטרופולין עצמה.

בכוונת חברת "מטרופולין" לחלק את העיתון ביותר מ-180 מהאוטובוסים העירוניים שלה, הנעים בערים שונות ברחבי הארץ כמו כפר-סבא, הרצליה, רמת השרון, רעננה, תל אביב, ראשון לציון, רחובות, קריית גת, גדרה, שדרות, נתיבות, באר שבע, ערד, ירוחם ומצפה רמון.

שרון שביט אגם, סמנכ"לית לקוחות ופיתוח עסקי במטרופולין מסרה לוואלה ברנז'ה: "שיתוף הפעולה עם עיתון הארץ הוא חלק בלתי נפרד מחוויית השירות הכוללת שאנו מציעים לנוסעים בקווי מטרופולין. המגזין, דרכים, המכיל תוכן רב, רלוונטי לקהלים שונים, הוא גם הזדמנות לאפשר לנוסעים להכיר את נהגי החברה ולהתעדכן על הצעות שירות חדשות ופעילויות שונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully