וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסטלבאום תבע את ויזנטל על שהשעה אותו; התביעה נדחתה

11.3.2015 / 10:55

נסטלבאום גם חויב בהוצאות משפט לאחר שתבע את מנהלו יונה ויזנטל שהשעה אותו. ההשעיה - כדי לברר האם הוא עומד מאחורי מייל שהכפיש מנהלים ברשות ונשלח תחת שמו. נסטלבאום אומר היום כי הוא שוקל לפנות לבג"צ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משה נסטלבאום/מערכת וואלה!, צילום מסך

נדחתה תביעה אישית שהגיש משה נסטלאום נגד המנהל בפועל של רשות השידור ומנהלו יונה ויזנטל, לאחר שהאחרון השעה אותו במסגרת "פרשת גרון עמוק של רשות השידור" - כדי לערוך בירור בה. נסטלאום טען שאין לו קשר לפרשה וכי ההשעיה גרמה נו נזק תדמיתי, ולכן הגיש תביעה. היא נדחתה, והוא חויב בהוצאות משפט של 3,000 ש"ח.

בתחילת החודש הופצה ברשות השידור ומחוצה לה הודעת אימייל שהשמיצה בכירים רשות השידור ובעלי תפקידים בולטים בה. בהודעת המייל היה כתוב גם השם moshe nestel כשמו של השולח. מעיון בה היה נראה כאילו השולח, שביקש להסתתר מאחורי הכתובת "גרון עמוק מאוד" שכח למחוק את שמו שהופיע כ"משה נסטל", וכאילו ההודעה נשלחה, למעשה, על-ידי משה נסטלבאום, הידוע בכינויו "נסטל". תוך זמן קצר הודיעו לו מנהליו כי הוא מושעה עד לבירור העניין זאת למרות שהכחיש קשר להודעה והגיש, ביוזמתו, תלונה ליחידת הסייבר במשטרה על-מנת שזהותו של השולח האנונימי תיחשף.

נסטלבאום: "שוקל לפנות שוב לבית המשפט או לבג"צ"

נסטלבאום טען כי ויזנטל הפעיל שיקולים זרים ופסולים, פוליטיים, בקבלת ההחלטה להשעותו מתפקיד, ותבע בגין פגיעה בשמו הטוב. שופט בית המשפט בירושלים, דוד מינץ, דחה את התביעה - שהייתה על סכום של 300 ש"ח - כיוון שהייתה אישית נגד ויזנטל, ולא נגד רשות השידור עצמה.

משה נסטלבאום מסר לוואלה! ברנזה בתגובה: "העובדה שמר ויזנטל, בוחר להתהדר בהישג טכני, מעידה כנראה שאין לו השגים אחרים להתפאר בהם. אם אימל אנונימי שבו נקראים עובדים לדווח למבקר המדינה על מחדליו, מביא אותו לנקוט בצעד לא מידתי, כנראה שיש לו ממה לחשוש. אלמד יחד עם פרקליטי עו"ד אמיר טיטונוביץ, את ההחלטה, בכל מקרה אין לי שום כוונה שלא לעשות הכל כדי למצות את הדין עם מר ויזנטל, שאם עוד היה צורך בדוגמא הרי שהוא הצליח להוכיח את יכולותיו המקצועיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully