וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דף המסרים של "הבית היהודי"; מתקפה מתוכננת על התקשורת

12.3.2015 / 10:53

בדף המסרים החדש שנמסר לחברי מפלגת "הבית היהודי" הם מתודרכים לתקוף את אמצעי התקשורת, בדומה להתבטאויות העקביות של יו"ר המפלגה נפתלי בנט. "בואו נרגע. יש לנו מדינה נהדרת, מספיק להפחיד. מספיק לספר כמה נורא פה"

נפתלי בנט מצביע בבחירות לבית היהודי, ינואר 2015. טלי מאייר
נפתלי בנט מצביע בבחירות לבית היהודי, ינואר 2015/טלי מאייר

בדף המסרים המעודכן של מפלגת "הבית היהודי" אשר נמסר לחברי הכנסת הם מתודרכים להתבטא בציבור כנגד כלי התקשורת. במסמך שנחשף באתר nrg נכתב כי חברי המפלגה הונחו לטעון שהתקשורת פועלת ליצירת אווירה ציבורית שלילית, ולקרוא לציבור הבוחרים שלא להיכנע להלך הרוח הזה.

"מנסים לדכא פה, מעלים שלטים ברחובות שבהם מספרים כמה רע פה עם תמונות בשחור לבן של בנט וגם של ביבי בעשרות מיליוני שקלים שמגיעים ממימון בחו"ל, בואו נרגע", נכתב בדף המסרים שחולק לחברי המפלגה. "יש לנו מדינה נהדרת. יש לנו הרבה עבודה. מספיק להפחיד. מספיק לספר כמה נורא פה. אירופה קורסת ואנחנו בצמיחה כלכלית. האבטלה בשפל היסטורי. תחייכו, הכל בסדר". עוד נכתב בדף המסרים שיש לתקוף את מה שמכונה "האליטות שמחליטות בשבילנו מה קורה ושמזלזלות במי שלא כמוהם", כאשר ככל הכוונה היא למו"לים של אמצעי התקשורת הגדולים.

כזכור, במהלך הקמפיין הרבה נפתלי בנט לתקוף את אמצעי התקשורת. כך למשל גינה פרסום שגוי בידיעות אחרונות על איילת שקד ואמר כי "המטרה של העיתון הייתה להציגה כחשוכה ומסוכנת", על אתר הקבוצה ynet אמר "הם ירו בי כדור-שקר בראש", על ישראל היום אמר "זה פראבדה, זה עיתון שהוא שופר של בן אדם אחד שהוא ראש הממשלה" ובהקשר אחר גינה את העיתון שציטט אותו לא נכון, לטענתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully