וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הרצים במרתון ירושלים: עשרות עיתונאים זרים

12.3.2015 / 14:15

מרתון ירושלים שיתקיים מחר הוא אירוע ענק במונחי עיתונות הריצה העולמית. עשרות עיתונאים יגיעו לירושלים לשהשתתף במרתון ולסקר אותו, והם ישתתפו במסיבת עיתונאים מיוחדת. "הם רואים את ישראל סוף סוף מזווית אחרת לגמרי"

מרתון ירושלים. נועם מושקוביץ
המרתון, בשנה שעברה./נועם מושקוביץ

מרתון ירושלים שייערך מחר (שישי) ימשוך אליו מספר שיא של עיתונאי ספורט מכל רחבי העולם, והוא נחשב לאירוע מוביל בקרב ז'אנר פופלארי בחו"ל - עיתונות הריצה. מרשימת כלי התקשורת הזרים ששולחים כתבים לישראל לסקר את המירוץ עולה כי הוא זוכה לפופולאריות גדולה במדינות כמו ברזיל, גרמניה, צרפת רוסיה ואיטליה.

גרמניה מחזיקה במספר שיא של עיתונאי ריצה שיגיעו למרתון, ולא פחות מתשעה כתבים שונים יגיעו לסקר את האירוע, בהם מהמגזין "runners world", המגזין "Laufzeit Magazine
" ו-"TAZ". מצרפת יגיעו שלושה עיתונאים בהם של "Jogging International", והמגזין "Running pour Elles", ומאיטליה יגיעו חמישה כתבים בין היתר מהעיתונים "Camminare" ו-"4Marathon". "הכתבים האלה רואים את ישראל סוף סוף מזווית אחרת לגמרי", אומרים המארגנים.

מי שעומד מאחורי שיווק האירוע, כמו בשנים קודמות, אלו הם רשות התיירות בירושלים ומשרד התיירות, בין היתר באמצעות קמפיין אינטרנטי, פרסום ברשתות חברתיות ופרסום במגזיני ריצה מקצועיים בחו"ל.

לקראת הזנקת המרתון, שהמסלול המלא שלו עומד על 42 קילומטרים, תערך מסיבת עיתונאים לתקשורת הזרה בה יועלו סוגיות כמו ז'אנר עיתונות הריצה, המודל הכלכלי של התחום, והסיכויים שלו להצליח כתחום סיקור בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully