וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: נתניהו בתנאי לערוץ 10 - לא מוכן שדרוקר יראיין

12.3.2015 / 13:29

ראש הממשלה הציע לשלושת ערוצי השידור ראיונות איתו, ובחדשות 10 עמדו על כך שלצד תמר איש שלום ישב רביב דרוקר. לוואלה! ברנז'ה נודע כי לשכת נתניהו סירבה ובחדשות 10 החליטו לבטל הראיון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שישה ימים לבחירות, והלחץ במפלגת השלטון והעומד בראשה בנימין נתניהו נמשך. ראש הממשלה יקיים השבוע סדרת ראיונות לערוצי השידור המרכזיים - 2 ו-1 וכן לגופי תקשורת מרכזיים נוספים, כאשר עתידו של זה בערוץ 10 עדיין מוטל בספק - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הסיבה: מחלוקת קשה על תנאי הראיון.

לוואלה ברנז'ה נודע כי בחדשות 10 עומדים על כך שמי שיבצע את הראיון עם ראש הממשלה הם תמר איש שלום ורביב דרוקר, תנאי לו נתניהו סירב. דרוקר נחשב לאחד העיתונאים הביקורתיים בישראל כלפי ראש הממשלה, והוא זה שחשף לפני מספר שנים את פרשת "ביבי טורס" ואף פרסם תחקיר בתוכניתו "המקור" בה נחשפו שיטות העבודה ב"ישראל היום". בערוץ אף נחשפה פרשת "המיטה המעוופפת" של הזוג נתניהו.

בצל הירידה בסקרים והמומנטום שתפסה המחנה הציוני, הליכוד פצח אתמול (רביעי) בקמפיין ב-ynet אשר עלותו מוערכת במאות אלפי שקלים - זאת אחרי שלאורך כל מערכת הבחירות תקף ראש הממשלה ישירות את האתר ואת העומד בראשו מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, ואף כינה אותו באחד הסרטונים "ליי נט".

בחדשות 10 בחרו שלא להתייחס לדברים. בלשכת רה"מ טרם הגיבו לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully