וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנשק הלא סודי שלנו הוא איילה חסון"

12.3.2015 / 17:02

בערוץ הראשון נערכים לקראת השידור מהאולפן החדש של "מבט" בשבוע הבא והשקתו הרשמית בערב הבחירות. ומה עם הרייטינג? יעקב אילון לוואלה! ברנז'ה: "כרגע אני אסתפק בשידור מעניין וקולח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכנות באולפן החדש. יעקב אילון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ימים ספורים לפני הבחירות, כשברקע הזכייניות המסחריות מכוונות לעבר הקהל את התותחים הכבדים, גם בערוץ הראשון - פעם מדורת השבט האולטימטיבית וכיום גוף הנאבק על חייו החדשים - מתכוננים לערב הצפייה המתוח ועמוס הרייטינג.

אחרי חודשי היערכות ארוכים, ביום ראשון ישיקו ברשות השידור את אולפן ה-HD החדש אשר כבר זכה לכינוי "האולפן הרחב", שממנו ישודרו מהדורת "מבט" ותוכניות האקטואליה של ערוץ 1 וכמובן משדר הבחירות. בערוץ מבטיחים שבאולפן ייושמו הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחום הגרפיקה, התצוגה והאינטגרציה, ומתגאים בכך שבעוד כולם מדברים על ניו מדיה - להם יהיה את אולפן החדשות הראשון שיפעל באופן אינטגרטיבי עם הרשתות החברתיות ועם האפליקציה החדשה של ערוץ 1 אשר הושקה השבוע.

ההשקה הרשמית של האולפן תעשה למעשה ביום שלישי - יום הבחירות, כאשר ההפתעה עליה מדברים היום במסדרונות רוממה מדברת בשפה הגרפית: בתצוגת מדגם המנדטים בשעה 22:00 ייעשה בפעם הראשונה בארץ שימוש בטכנולוגיה של מציאות רבודה AUGMENTED REALITY. באמצעות טכנולוגיה זו, אומרים ברשות, "יגיעו כל המועמדים לאולפן השידור להצגת התוצאות בשידור חי".

כשמהצד האחד נמצאים נציגי מדורת השבט החדשה - יונית לוי ואייל קיציס, ומצד השני נציגי המתחרים העקשים - תמר איש שלום וליאור שליין, עומד יעקב אילון לחזור ולהגיש משדר בחירות אחרי שנים ארוכות בהן בילה מחוץ למשחק, וחודשים ספורים בלבד לאחר כניסתו לנעלי המגיש המרכזי של "מבט" על כלל הציפיות שהתלוו למהלך.

איך ההרגשה לחזור ולהגיש משדר בחירות?

"זוהי התרגשות גדולה בשבילי. זה מקום חדש ואולפן חדש שעבדנו קשה מאוד כדי להקים אותו בזמן שיא מדובר במערכת בחירות מאוד מרתקת שתספק מתח רב עד הדקה האחרונה".

מה בעצם היתרון שלכם על פני המתחרים?

"אני אדבר עלינו ולא על המתחרים. יש לנו מדגם קלפיות רחב היקף, אנו מצפים לקבל תוצאות מהימנות לגבי ההצבעה ואני חושב שיש לנו את המיומנות להציג את הניתוח הנכון לצד המספרים, מכיוון שהמספרים עצמם חסרי משמעות ללא ההקשר הפוליטי והמידע על מה שמתרחש וכאן. בהקשר זה, הנשק הלא סודי שלנו הוא אילה חסון שתביא לשידור את הידע הנרחב שלה, היכולת הפרשנית וזאת לצד נבחרת עיתונאים ופרשנים מובילה".

מי בעצם הקהל שלכם?

"הקהל שלנו הוא כל אזרחי ישראל ואנו עושים מאמץ להביא ולהגיע לקהלים חדשים שלצערנו במשך שנים נטשו אותנו וכעת אנו עושים מאמץ לספק להם עניין וסיבה טובה לבוא אלינו ולצפות בשידורי הערוץ הראשון".

איזה רייטינג ייחשב לדעתך למוצלח?

"כרגע אני אסתפק בשידור מעניין וקולח ואני מקווה שבמשך הזמן הצופים יצטרפו יותר ויותר למהדורת 'מבט' ולערוץ הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully