וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא HBO על גרעין ההצלחה: "ייצוג אמנותי למגוון של קולות"

15.3.2015 / 18:04

כנס INTV השלישי של קשת נפתח היום בשיחה בין מנכ"ל קשת אבי ניר למנכ"ל ונשיא HBO ריצ'רד פלפלר, על יצירה וטכנולוגיה בראי המסך הקטן. "בכל פעם ב-20 השנים האחרונות שהייתה אבולוציה טכנולוגית זה רק הגדיל את הגישה שלנו ללקוחות"

אבי ניר וריצ'רד פלפר בכנס INTV. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
מנכ"ל קשת אבי ניר ומנכ"ל ונשיא HBO ריצ'רד פלפלר, היום/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני

כנס INTV הבינלאומי של קשת נפתח היום (ראשון) בירושלים זו השנה השלישית בהשתתפות יוצרים ומפיקים לצד בכירי טלוויזיה ומדיה מרחבי העולם. הכנס ארח בין היתר את יו"ר HBO ריצ'רד פלפלר, נשיאת ההפקות הבינלאומיות בסוני אנדראה וונג, מנכ"ל ומייסד פלייבאז שאול אולמרט ונשיא MTVסטיבן פרידמן.

הכנס נפתח בשיחה אישית בין אבי ניר, מנכ"ל קשת, לבין אורח הכבוד של הכנס, ריצ'רד פלפלר, יו"ר ומנכ"ל HBO. במרכז השיחה אמר פלפר "אני מתמקד בהוספת ייחוד למותג שלנו, וערך ללקוחותינו בהווה ובעתיד. המותג הזה מייצג משהו מיוחד, משהו שלא תראה בשום מקום אחר. הוא מייצג ייצוג אמנותי למגוון של קולות. אם אתה אתנו, אתה תראה משהו שירגש אותך, ירשים אותך, ויגרום לך לרצות להשתתף בחוויה. סדרות טובות בטלוויזיה מסחרית לא היו מביאות רייטינג. זה לא מדד להצלחה. זה עסק אחר. "בתשובה לשאלה איפה נהיה חמש שנים קדימה? האם אנשים יצפו ב-HBO דרך כבלים, או ישירות? ענה פלפלר "יש נטייה בתקשורת לפשט. זה או ישן ומעופש או חדש וטכנולוגי. המציאות מורכבת יותר. בעוד 10 שנים, אם אהיה פה עדיין, ואשב אתך ואדבר על הפצה, יהיו לנו עסקים גדולים עם כבלים, עם לוויין, עם חברות טלקום, עם אפל, אמזון, גוגל, סוני, סמסונג, עם כולם. אנחנו ספקי תוכן. כמה שיותר אמצעי הפצה ללקוחות, בארה"ב ובכל העולם - אנחנו מתים על זה. ובכל פעם, ב-20 השנים האחרונות, שהייתה אבולוציה טכנולוגית, זה רק הגדיל את הגישה שלנו ללקוחות".

במהלך ההרצאות הנוספות שהתקיימו היום, השתתף שאול אולמרט מנכ"ל ומייסד פלייבאז שאמר: "התוכן הוא עדיין המלך. מידע מרתק מוצא את הקהל שלנו, ואנחנו חלק מהתשתית שמאפשרת את זה. אנו צורכים תכנים במכשירים ניידים, תוך כדי דברים אחרים. הקשב שלנו מתחלק וזה יוצר בעיה ליצרני התוכן. פלייבאז מאפשרת ליצרני תוכן להשתמש בפורמטים שונים, תבניות שנותנים בחינם לכל יצרן תוכן, לכל בלוגר".

נשיא MTV מאמין שבעתיד הלהיטים יבואו מהקהל

סטיבן פרידמן, נשיא MTV: "העולם הדיגיטלי החברתי שינה את הכל. אמנות הטלוויזיה נמצאת בשיאה. אני מאמין שבעוד חמש שנים הקהל יעזור לנו למצוא להיטים חדשים, והם יבואו, לאו דווקא מהטלוויזיה. הם יהיו אינטראקטיביים. עדיין קשה לספר סיפור טוב, ואין הרבה יוצרים טובים. אנו רוצים שתהיה אצלנו אקספרימנטציה שתוביל ליצירת העתיד".

היום הראשון נחתם בפאנל של התסריטאי והיוצר של DIG גידי רף עם השחקנים הראשיים בסדרה ג'ייסון אייזקס ואורי פפר, ובראיון של סמנכ"ל התוכן בקשת רן תלם עם פיטר פינצ'ם, מנהל הטלוויזיה ב-ITV. "הטלוויזיה צריכה להתאים את עצמה לעולם, כולל האינטרנט", אמר פינצ'ם. "אנשים צופים בטלוויזיה באמצעות האינטרנט. הוא גם עוזר מאוד לטלוויזיה. בבריטניה, טוויטר הוא חבר טוב לטלוויזיה. אנשים צופים ומצייצים. זה יוצר את הכפר הגלובלי. הטלוויזיה אינה דינוזאור, אבל אם לא תתאים את עצמה לעולם, היא תסבול".

כנס INTV של קשת. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
כנס INTV של קשת/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני
כנס INTV של קשת. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
כנס INTV של קשת/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני
כנס INTV של קשת. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
כנס INTV של קשת/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully