וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20 שידר נאום נתניהו בכיכר; ג'ובראן התערב והורה להפסיקו

15.3.2015 / 21:09

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הורה לערוץ 20 להפסיק את שידור עצרת הימין בשל חשש לתעמולת בחירות. יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ד"ר יפעת בן חי שגב לוואלה! ברנז'ה: "נבדוק אם אין בשידור גם עבירה על תנאי הרישיון שאוסרים על ערוץ 20 לשדר אקטואליה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט סלים ג'ובראן הורה לערוץ 20 להפסיק את שידור עצרת הימין שהתקיימה הערב (ראשון) בכיכר רבין בתל אביב, ובה גם נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. ככל הנראה בהחלטתו לשדר את העצרת והנאום עבר ערוץ 20 על כמה מהוראות החוק, ועל כך ייערך לו בירור מחר במועצת הכבלים והלוויין המפקחת על שידוריו.

בעצרת שהתקיימה הערב השתתפו אלפי בני אדם, והיא נערכת תחת הכותרת "מאוחדים למען ארץ ישראל". ראשון עלה לבמה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שביקש להזים את הטענות לכך שממשלתו נכשלה בתחום הכלכלי. שידור הדברים אסור בגין תעמולת בחירות, אולם בערוץ 20 שידרו אותם בכל זאת. עם התערבות ועדת הבחירות, נפסק השידור. אולם לא רק על תעמולת בחירות עבר, ככל הנראה, ערוץ 20 אלא אף חמור מכך - הפרה של תנאי הרישיון. "מחר נפתח בהליך בירור בעקבות השידור הערב", אומרת לוואלה! ברנז'ה יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ד"ר יפעת בן חי שגב, שמוסיפה כי "מלבד בדיקת בעניין תעמולת בחירות, נבדוק אם אין בשידור גם עבירה על תנאי הרישיון שאוסרים בשלב זה על ערוץ 20 לשדר משדרי אקטואליה".

יו"ר הערוץ מוטי שקלאר אמר הערב לוואלה! ברנז'ה כי למועצה ידוע היה כי בכוונתם לשדר את האירוע. "התבקשנו לשדר בדיליי, ולא את התכנים שיש בהם תעמולת בחירות", הוא אומר. "לאור פנייתו של ג'ובראן - כך נהגנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully