וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מו"מ, עם תנאים מוקדמים

17.3.2015 / 10:01

אחרי שהתראיין לתכנית הבוקר של קשת, תוכנן לנתניהו הבוקר ראיון אצל "אורלי וגיא". הבעיה: בן כספית היה באולפן. מה עושים? מציבים שוב תנאי - שייצא בחוץ. כספית: "יכול לקרות רק בצפון קוריאה, רוסיה ואיראן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתקפת הראיונות לתקשורת שעורך ראש הממשלה בנימין נתניהו ביומיים האחרונים כמעט והשתבשה הבוקר (שלישי), כאשר הציב ברגע האחרון אולטימטום לאנשי מערכת התכנית "אורלי וגיא" - לא אתראיין כל עוד אורח אחר, בן כספית, נוכח באולפן.

אחרי שאתמול התראיין לתכנית הבוקר של קשת, תוכנן לנתניהו הבוקר ראיון בתכנית המקבילה בערוץ 10, "אורלי וגיא". בעוד נתניהו היה באולפן ערוץ 10 בירושלים, באולפן בהרצליה משם משודרת התכנית נכח עיתונאי מעריב בן כספית, אחד העיתונאים הביקורתיים ביותר כלפי ראש הממשלה ורעייתו שרה, ומי שמצוי עמם בסכסוך משפטי מתמשך. משהבחין בכך נתניהו הוא סרב לעלות לשידור, למרות שהובהר לו כי כספית לא יפנה אליו שאלות. הוא עמד על סירובו, ובן כספית החליט לעזוב את האולפן.

לשאלה מדוע התנה את הראיון, ענה נתניהו: "הוא לא עיתונאי. אנשים שמכפישים אותי באופן אישי כולל הבוקר, מכפישים את משפחתי, אני לא מחויב לתת להם את ההטבות שהם כאילו מתחרים כעיתונאים".

בן כספית. ששון תירם
בן כספית/ששון תירם

"בהפקת התכנית אמרו לכספית שהוא מוזמן להישאר באולפן, ושאם לנתניהו יש תכתיבים מסוג זה הם מוכנים לוותר על הראיון", אומר לוואלה ברנז'ה גורם בערוץ 10. "אבל בן החליט מיוזמתו לצאת בזמן שהראיון מתקיים". רק לפני מספר ימים התנה נתניהו ראשון בחדשות 10 בכך שהמראיין לא יהיה רביב דרוקר, ומשכך, החליטו בערוץ שלא להיכנע לתכתיב וביטלו את הראיון. מגישת המהדורה המרכזית תמר איש שלום כתבה אז כי "כאן בחדשות 10 לא נסכים לקבל תכתיבים ופסילות מאף מועמד בבחירות, לא ברמז ולא בלשון ציווי".

"התנאי של ראש ממשלה להתראיין רק בתנאי שעיתונאי ייצא מהאולפן יכול לקרות בצפון קוריאה, רוסיה ואיראן", כתב כספית בחשבון הטוויטר שלו. "מזל ביבי שלא הסכמת להתראיין כשאני באולפן, רק שנינו יודעים מה היא הייתה מעוללת לך אם לא היית מתעקש", הוסיף כספית עקיצה לעבר רעיית ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully