וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

26.3.2015 / 14:19

מי הכתב החרדי הראשון בתולדות גלי צה"ל שנכנס השבוע לעבודתו • מי הבכיר בידיעות אחרונות שעוזב • ומיהי כתבת התרבות שמצטרפת לוואלה! • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

לראשונה בתולדות התחנה הצבאית מונה לתפקיד כתב בגלי צה"ל עיתונאי חרדי. בתואר מחזיק מיכאל שמש, אשר שסיים לאחרונה את קורס העיתונאים של גל"צ, והוא מונה היום לתפקיד כתב ועדות הכנסת וכתב התחנה בירושלים. לשמש ניסיון מאחורי המיקרופון, כמגיש ברדיו קול ברמה.

לוואלה ברנז'ה נודע כי אחרי 14 שנים בקבוצת ידיעות אחרונות הודיע ניר יהודאי על פרישה. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל הסחר של חטיבת הנוער והילדים, והוא יעבור כעת לפעילות עצמאית בתחום הפרסום כשותף במשרד "ויינר תקשורת". יהודאי היה מי שהקים וניל את מחלקת מנויי השטח של קבוצת המגזינים של ידיעות ופיתח מיזמי ניו-מדיה בקבוצה.

קצת חדשות מבית

דרור בהט, משנה למנכ"ל קבוצת טלכלל, הודיע על פרישתו מהקבוצה לאחר כשלוש שנים בתפקיד. במסגרת תפקידו היה בהט אחראי על מספר חברות בנות בקבוצה, בהן פעילות המוקדים, חברת לידים המתמחה בייצור לידים ממדיות שונות, חברת טלמסר המתמחה בפרסום סלולרי וחברת BUYME.

וחדשות מבית: טלי קיים מצטרפת לצוות וואלה תרבות ככתבת לצדו של שגיא בן נון. קיים, לשעבר כתבת התרבות של ידיעות תל-אביב-יפו, סיימה השנה את לימודיה באוניברסיטת ת"א בתוכנית הרב-תחומית לאמנויות במקביל ללימודי עיתונאות בבית הספר "כותרת" והיא עובדת בוואלה לצד התנסותה בפרוייקטים אוצרותיים ראשונים.

וגם חדשות חוץ

ערוץ i24news מודיע על מינוי סמנכ"ל תוכן: פול עמאר, אשר שימש בעשור האחרון כעורך ראשי ומגיש בערוץ FRANCE 5. הוא יהיה אחראי על הובלת קו אחיד בין שלושה הערוצים של i24news בערבית, אנגלית וצרפתית. בעבר שימש עמאר כעורך ראשי ומנהל מחלקת התוכן ב-FRANCE 2, מפיק ראשי ומגיש בערוץ TF1 וככתב בארצות הברית ובאסיה.

בערוץ מסרו כי "זהו צעד ראשון בסדרת מהלכים שמוביל המנכ"ל מלול בתום השנה וחצי הראשונות להקמת הערוץ במטרה לחזק ולייצב את הערוץ לצד ערוצי החדשות הבינלאומיים הותיקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully