וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסדר יעבור לשדר: קבלו את כתבי גל"צ החדשים

30.3.2015 / 11:13

חמישה כתבים חדשים של גלי צה"ל מקבלים השבוע את תחומי הסיקור הראשונים שלהם, לאחר שסיימו את קורס הכתבים המפרך, ובתוך כך, מודיעה היום התחנה הצבאית על השקת האפליקציה הרשמית

גלי צה"ל. נמרוד סונדרס
גלי צה"ל/נמרוד סונדרס

מחזור בוגרים חדש של קורס גלי צה"ל בא לעולם, והשבוע חילקו בתחנה הצבאית תפקידים חדשים לבוגרים - בהם חמישה תפקידי כתבים. וואלה! ברנז'ה מציגה את הילדים החדשים בשכונה.

לתפקיד כתב משטרה ומשפט ת"א מונה איתמר קציר, והוא יחליף בתפקיד את שרון פולבר שסיקרה בין היתר גם את תחום המוניציפאלי בתל אביב. את תחומי העבודה ורווחה, פנים וערביי ישראל תסקר מעתה קוראל יעקובי, והיא תיכנס לנעליה של תמר ירושלמי.

את תחומי התחבורה ותעופה ואת תחום התשתיות יסקר מעתה ניתאי ענבי, שיחליף את אלדר גילרן. ענבי יסקר גם את תחום התיירות. מינוי נוסף הוא זה של קרן בן מרדכי, שתשמש ככתבת בדסק הספורט של גלי צה"ל תחת ניהולו של עידן קוולר.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לראשונה בתולדות התחנה הצבאית מונה לתפקיד כתב בגלי צה"ל גם עיתונאי חרדי, מיכאל שמש, אשר ישמש בתפקיד כתב ועדות הכנסת וכתב התחנה בירושלים.

ולא רק כתבים; ביפו משיקים גם אפליקציה

בתוך כך, מודיעה היום התחנה הצבאית על השקת האפליקציה הרשמית של גל"צ וגלגלצ אשר תאפשר האזנה לפי דרישה לתכניות מיד אחרי שידורן, לצד תכנים ייחודיים ובראשם פרקי האוניברסיטה המשודרת החדשה שזמינים להאזנה עוד לפני שידורם ברדיו.

מאזיני גלגלצ וחובבי המוזיקה ייהנו מהאפשרות לראות בצורה גרפית את היסטוריית השירים המנוגנים כעת בתוכני, עם אפשרות לשיתוף ולבניית רשימות שירים באפליקציה. צרכני החדשות יקבלו עדכונים מיידים ישירות מחדר החדשות של גלי צה"ל בכל תחומי הסיקור כולל עדכוני ספורט, תנועה ומזג אוויר כל זאת עוד טרם שידורם ברדיו. האפליקציה פותחה בשיתוף חברת Nobex העולמית המתמחה באפליקציות רדיו בעולם ועבדה בעבר גם עם גופי שידור גדולים ובהם ה-BBC, NRJ ו-Absolute Radio.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully