וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר HOT הרצל עוזר פורש; יקבל מענק של מיליוני שקלים

5.4.2015 / 12:06

יו"ר חברת HOT ומי שהיה מנכ"ל במשך חמש שנים הרצל עוזר פורש מהתפקיד. הוא יקבל מענק הסתגלות של 5.6 מיליון ש"ח, וימשיך להיות חלק מעסקיו של פטריק דרהי במסגרת חברת האם של HOT "אלטיס" - שם יעבוד על פרויקטים חברתיים

הרצל עוזר. נמרוד סונדרס
הרצל עוזר/נמרוד סונדרס

הרצל עוזר, יו"ר קבוצת HOT, פורש מתפקידו לאחר שש וחצי שנים בחברה, מהן חמש בתפקיד המנכ"ל. עם פרישתו הוא יקבל מענק של כ-5.6 מיליון שקל הכולל תשלום על חצי שנת הסתגלות. כל פי פרסומים בעיתונות הכלכלית, עלות שכרו של עוזר עמדה בשנה שעברה על 7.9 מיליון שקל, שכרו עלה מהשנה שקדמה לכך, 2013, אז עמדה עלות שכרו על 6.1 מיליון שקל.

לאחר פרישתו, יעבור לעבוד יחד עם קבוצת אלטיס, חברת האם של HOT שבבעלות פטריק דרהי. בחברה הגדירו את תחום עיסוקו הבא כ"פרויקטים חברתיים מיוחדים בארץ".

הרצל עוזר מסר בהודעת החברה: "הייתה לי הזכות להוביל את החברה יחד עם ההנהלה המצוינת, בתהליך מורכב ביותר, ובתנאים לא פשוטים, תוך הפיכתה לקבוצת התקשורת המובילה בישראל. אני מודה לבעלים, פטריק דרהי, על האמון שנתן בי לאורך כל הדרך, וגאה על ההזדמנות להמשיך וללוות אותו בפרויקטים נוספים". פטריק דרהי מסר: "אני מודה מאוד להרצל, מקצוען באופן ראוי לציון, על העבודה המרשימה שביצע בחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully