וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוננות שידור: עומרי אסנהיים לובש שכפ"צ ויוצא להסתערות

7.4.2015 / 0:45

לקראת שידור התחקיר שלו ב"עובדה" על אסון הנגמ"ש בסג'עייה, העלה עמרי אסנהיים פוסט שיקדם את התכנית תוך שהוא תוקף את חטיבת דובר צה"ל ("גוף מסואב, יח"צני עד גועל, שנוהג פעמים רבות לשקר") ואת כתב חדשות 10 אור הלר, שלדבריו "דקלם כתוכי את התחקיר המכובס"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמרי אסנהיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עומרי אסנהיים תוקף בחריפות את חטיבת דובר צה"ל לקראת שידור תחקיר שערך על אסון הנגמ"ש בסג'עייה שישודר בתכנית הקרובה של "עובדה". ולא רק את החטיבה, גם את "הכתבים שאוכלים מהיד" של החטיבה - ויש לו גם דוגמא: הכתב הצבאי של חדשות 10, אור הלר.

אסנהיים העלה לעמוד הפייסבוק שלו פוסט שבו ביקש לקדם את שידור התכנית, וסיפר כי במסגרת העבודה על התחקיר ניסתה החטיבה לחבל בעבודה העיתונאית. "זה גוף מסואב, יח"צני עד גועל, שנוהג פעמים רבות לשק"ר", כתב על החטיבה. "אף פעם לא ממש הבנתי את הכתבים שאוכלים מהיד של דובר צה"ל. זה תמיד נראה לי אוכל לא ממש נקי. כשיצאתי לתחקר את אסון הנגמ"ש בסג'עייה, ידעתי מהר מאד שאת האוכל הזה אני רוצה לבשל בעצמי. עברתי חייל חייל, קצין קצין, והוצאתי את המידע. דובר צה"ל כמובן עשה הכל כדי להשתיק, לחבל, לעצור".

ומי הם אותם כתבים שאוכלים מהיד, לפי אסנהיים? הוא מביא דוגמא: "היה לי מוזר לראות היום את אור הלר, אדם שאני מחבב באופן אישי ומעריך בדרך כלל כעיתונאי, מדלקם כתוכי את התחקיר המכובס שהוציאה חטיבת גולני על אסון הנגמ"ש", כתב אסנהיים. "איך הלר אמר בסיט-אפ? "צירוף מקרים קוסמי הוביל לאסון'. וואלה הלר? צירוף? קוסמי? אח שלי, מלחמה זה לא דיווח בגל"צ".

אור הלר מסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "אני מאוד מחבב ומעריך את אסנהיים. הוא עיתונאי מעולה, וככזה הוא יודע ודאי שיחסי דובר צה"ל וחדשות 10 הוקפאו מאז סיום מבצע 'צוק איתן'. חדשות 10 לא קיבלו מדובר צה"ל דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully