וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: דאעש במתקפת סייבר על רשת הטלוויזיה TV5MONDE

12.4.2015 / 11:34

מרכז השידורים של רשת הטלוויזיה הצרפתית, המשדרת אל למעלה מחצי מיליון בתי אב בעולם, נפרץ על ידי האקרים אשר שיבשו את השידורים במשך שעות. ברשת אומרים כי דאעש לקח אחריות על הפריצה, וכי עמודי הרשת החברתית שלה עדיין משותקים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת הטלוויזיה הצרפתית TV5MONDE מדווחת הבוקר כי ארגון דאעש לקח אחריות על מתקפת סייבר על מרכז השידור שלה בפריז אשר החלה ביום רביעי ואשר שיבשה את השידורים הבינלאומיים שלה במשך שלוש שעות. השיבושים השפיעו על 11 ערוצי הרשת המשודרים אל למעלה מ-250 מיליון בתי אב ברחבי העולם, ותוצאה מכך שודר לוח שידורים חלופי ברשת הבינלאומית. עמודי הרשת החברתית וכתובות הדואר האלקטרוני של עובדי הרשת, אשר נפרצו גם הם, טרם שבו לפעול כסדרם.

"צוותי TV5MONDE ומפעילי השירותים הטכניים בסיוע הרשות הלאומית לביטחון ומערכות מידע פועלים סביב לשעון על מנת להשיב לסדרם את שירותי התוכן והסטרימינג הדיגיטליים של הקבוצה, לא ניתנה לנו כל התרעה או הודעה מוקדמת על מתקפה אפשרית שכזו", נמסר מהרשת. "קבוצת TV5MONDE זוכה לתמיכה מלאה של שר החוץ והפיתוח הצרפתי כמו גם שרי הפנים התרבות והתקשורת הצרפתיים. קבוצת הערוצים של TV5MONDE ושותפותיה הארציות כמו גם ארגון הפרנקופוניה הבינלאומי מחויבים לסייע למוצרי הקבוצה והפצתם ולהשבתם לפעולה תקינה מהר ככל הניתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully