וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלי צה"ל: עמית סגל וירון דקל יגישו תכנית משותפת, יעל דן תקוצר לשעה

14.4.2015 / 15:40

שלוש תכניות חדשות יעלו בעוד כשבועיים ברצועת האקטואליה של גלי צה"ל: תכנית יומית בהגשת רינו צרור שתעסוק בסדר יום אזרחי, ותכנית מגזין פוליטית שבועית בהגשת ירון דקל ועמית סגל, שתשודר מדי יום חמישי. תכניתה של יעל דן תקוצר ותעמוד על שעה

ירון דקל ועמית סגל. ברני ארדוב,
עמית סגל וירון דקל/ברני ארדוב

מפקד גלי צה"ל ירון דקל וכתב חדשות 2 עמית סגל יגישו יחד תכנית מגזין שבועית מדי יום חמישי. דקל, מגיש "הכל דיבורים" לשעבר וסגל, הכתב הפוליטי של חדשות 2, יעסקו בתכנית בסוגיות פוליטיות ויקיימו ראיונות עם אנשי השעה המרכזיים של השבוע בפוליטיקה, בתקשורת ובמערכות ציבוריות נוספות. את התכנית יערוך דן שחורי, והיא תשודר בימי חמישי בין 9:00 ל-11:00.

תכנית חדשה נוספת תהיה בהגשת רינו צרור, שישדר מעתה בכל בוקר בשעה 12:00 תוכנית אקטואליה שתעסוק בנושאים חברתיים. התכנית תעסוק במתחים הקיימים בחברה הישראלית ויושם בה דגש על סדר היום האזרחי וסוגיות של יוקר המחיה, חינוך, דיור, רווחה ופוליטיקה. את התכנית תערוך ראש מערכת החדשות של התחנה לשעבר גלית אלטשטיין, ובעקבותיה תקוצר תכניתה של יעל דן משעה וארבעים דקות לשעה.

ועוד ביום חמישי: תוכנית אקטואליה בין-לאומית אשר תסקר את האירועים המעניינים בעולם בהגשתה ובעריכתה של גלית אלטשטיין. המשדר השבועי יעסוק בפוליטיקה, בכלכלה, בחברה ובתרבות הבינלאומיים, והוא ייתבסס על עבודת דסק החוץ המורחב של גלי-צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully