וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20 שולף בקמפיין את הערת "אפליית הערבים" של יונית לוי

15.4.2015 / 10:52

בערוץ 20 עדיין לא קיבלו אישור להקמת חברת חדשות, אולם בקמפיין הם כבר התחילו. בשלב הראשון ועל הכוונת - חברת חדשות 2, ותחת הכותרת "טלוויזיה מאוזנת באמת" מזכירים בערוץ הערה בעניין אפליית ערבים בישראל ששיבצה יונית לוי בעת שתרגמה נאום של בנימין נתניהו באו"ם

ערוץ 20, טלוויזיה מאוזנת באמת

Posted by ‎ערוץ 20‎ on Monday, 13 April 2015

חודש לאחר שערוץ 20 הגיש בקשה להקמת חברת חדשות ועוד בטרם זו התקבלה - כבר מתחיל הערוץ, בהובלת מוטי שקלאר, בקמפיין. הצעד הראשון: מיצוב המתחרים כלא מאוזנים ומוטים כלפי שמאל, והאמצעי: מגישת המהדורה המרכזית יונית לוי.

אנשי ערוץ 20 שלפו מהארכיון קטע מלפני ארבע שנים, המאי 2011, אז תרגמה יונית לוי עבור צופי חדשות 2 נאום של בנימין נתנינהו באו"ם. "מתוך 300 מיליון ערבים באזורינו, פחות מחצי אחוז באמת חופשיים והם כולם אזרחי ישראל" תרגמה לוי את דבריו של נתניהו בזמן השידור, אולם הוסיפה על דבריו פרשנות מטעם עצמה: "מטבע הדברים חלקים מהם, אם היו יכולים, היו מדברים עם ראש הממשלה על האפליה שהם חווים בחברה הישראלית. אבל זה לא מה שראש הממשלה היה רוצה לדבר עליו עכשיו".

ערוץ 20: "מתחייבים לשקף מגוון קולות"

ערוץ 20 הגיש כאמור בקשה להקים חברת חדשות, וזו נבחנת בנימים אלה על ידי מועצת הכבלים והלוויין. בערוץ אמרו, עם הגשת הבקשה כי הם "מתחייבים לשקף את מגוון הקולות והדעות של בחברה הישראלית, עם הפריפריה במרכז ולא בשוליים. בימים אלה, בהם התקשורת עושה חשבון נפש, נראה כי אין תזמון מתאים יותר להקמת חברת חדשות נוספת, אשר תתרום להגדלת הפלורליזם בתקשורת הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully