וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדרום באהבה: אירועי "שבתרבות באר-שבע" יועברו בשידור חי

15.4.2015 / 12:10

אחרי שנים רבות בהן התקיימו מול קהל מקומי בלבד, החל מיום שבת הקרוב יחל שידור חי של "שבתרבות באר-שבע" באתר אינטרנט ייעודי. התכנית הראשונה תושק בספיישל מיוחד ליום העצמאות וראיון של רועי כ"ץ עם יוחנן דנינו ועם עמוס גלעד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רועי כ"ץ, מנחה "שבתרבות" בבאר שבע. צילום: עיריית באר שבע)/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירועה התרבות והפוליטיקה "שבתרבות באר-שבע" המקיים אחת לשלושה שבועות וזוכה לחשיפה גבוהה למדי באמצעות אורחי בולטים מתחומי הפוליטיקה והבטחון, יועבר החל מיום שבת הקרוב בשידור חי באתר ייעודי. השקת שידורי "שבתרבות" תיערך במסגרת אירוע מיוחד לרגל יום העצמאות. השידור יועבר ממשכן אמנויות הבמה בעיר ויכלול ראיונות של רועי כ"ץ עם מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו, ועם ראש האגף המדיני בטחוני במשרד הביטחון, האלוף במיל' עמוס גלעד.

בשנה החולפת הנפיקה התוכנית כותרות שזכו לבולטות בכלי התקשורת הארציים. כך למשל דבריו של המשנה לראש הממשלה משה יעלון שציין כי פינוי שכונת האולפנה שבהתנחלות בית אל יוביל לפירוק הממשלה, או דברי חבר הכנסת ישראל חסון, מתומכיו של שאול מופז שאמר שאם שאול מופז ינצח בבחירות המקדימות למפלגה הוא יציע לראש הממשלה בנימין נתניהו שותפות בממשלה - דברים שהוכחשו נמרצות על ידי שאול מופז והתבררו מאוחר יותר כנכונים. גם דבריו של שר הבטחון לשעבר עמיר פרץ, שהזהיר בחריפות מפני שימוש במערכות כיפת ברזל כדי להגן על בסיסים צבאיים ומתקנים אסטרטגיים במקרה של ירי רקטות מרצועת עזה, זכו לכותרות.

עורך "שבתרבות" ודובר עיריית באר-שבע, אמנון יוסף מסר: "אני שמח וגאה להיעתר לבקשת רבים ברחבי הארץ המעוניינים לצפות בנו, עדות נוספת לחשיבות והצלחת האירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully