וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוז לכחולי המדים: שוטרי משטרת ישראל יככבו בדוקו-ריאליטי חדש

15.4.2015 / 15:45

שוטרי משטרת ישראל יככבו בקרוב על מסך זכיינית ערוץ 2 קשת בתכנית דוקו ריאליטי חדשה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מדובר בפורמט בפיתוח של קשת ו"קודה תקשורת", החברה שהפיקה בין היתר את "מחוברים". במשטרה מקווים לשפר באמצעותה את תדמית הארגון

שוטרי משטרת ישראל מפרקים פצצה באשקלון, 2008. ShutterStock
שוטרי משטרת ישראל/ShutterStock

שוטרי משטרת ישראל יככבו בסדרת דוקו ריאליטי חדשה שתעלה על מסך זכיינית ערוץ 2 קשת - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. את הסדרה תפיק "קודה הפקות", החברה שהפיקה את הדוקו-ריאליטי המצליח "מחוברים", והיא פיתוח משותף שלה ושל קשת. "זו סדרה שתספק הצצה ייחודית לשוטרים מכהנים במשטרת ישראל במגוון רחב של תפקידים, במסגרת עבודתם המורכבת, כמו גם בחייהם האישיים", אומר גורם המעורה בפרטים. צילומי הסדרה כבר החלו והמשתתפים בה כבר נבחרו, והיא צפויה לעלות לשידור במהלך השנה הקרובה.

אין זו הפעם הראשונה שבה משטרת ישראל פותחת את שעריה בפני מצלמות הטלוויזיה במטרה להציג את עבודת השוטרים לציבור באופן ישיר, והיא עושה זאת בממוצע בכל חמש שנים. לפני עשור צרפו במשטרה צוותי צילום של של "סמריק שירותי תקשורת", של היוצרים נתנאל סמריק וקרן ברנדס, אשר התלוו אל שוטרי הסיור והבילוש וכן ליחידות מיוחדות במלחמתם בפשע ברחובות. לפני חמש שנים עלתה לשידור ב-yes סדרת הדוקו-ריאליטי "אניש החוק" שיצר והפיק רון דבני וביים חגי זכאי אשר גם היא לוותה שוטרים במהלך עבודתם ותעדה את המפגשים שלהם עם עבריינים.

שיפור תדמיתה הציבורית של משטרת הישראל, הסובלת מדימוי גרוע ואמון נמוך של הציבור, היה אחד היעדים שהציב המפכ"ל רב-ניצב יוחנן דנינו עם כניסתו לתפקיד, והוא נחשב כי שמשקיע משאבים רבים במערך הדוברות ויחסי הציבור של המשטרה כמעט יותר מכל מפכ"ל אחר לפניו. וכך לצד הזמנת כלי תקשורת למעצרים של ידוענים, פרסום חומרי מחדרי החקירות וייזום כתבות יח"צ - פונה משטרת ישראל גם לתחום שכבר קנה לו אחיזה בלבבות צופי הטלוויזיה: שידורי הדוקו-ריאליטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully