וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רביד אינו בוחל בהשמצת רה"מ ורעייתו בניגוד לנהלי שירות המדינה"

19.4.2015 / 12:29

הסיפור שאינו נגמר: משה נסטלבאום פנה לשרת התרבות היוצאת לימור לבנת ולראש הרשות לקידום מעמד מאשה ורד סוויד וביקש מהן להתערב ולמנוע מיגאל רביד, עמו הוא מצוי בסכסוך משפטי, לשמש כאחד ממנחי טקס הדלקת המשואות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משה נסטלבאום פנה הבוקר (ראשון) לשרת התרבות היוצאת לימור לבנת ולראש הרשות לקידום מעמד מאשה ורד סוויד וביקש מהן להתערב ולמנוע מיגאל רביד, עמו הוא מצוי בסכסוך משפטי, לשמש כאחד ממנחי טקס הדלקת המשואות בנימוק כי "רביד, השפיל פגע ורמס תקופה ארוכה, את כבודן של נשים בטלוויזיה". מנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1 לשעבר משה נסטלבאום והמגיש יגאל רביד מצוים בסכסוך מתתמשך במסגרתו תבעו השניים אחד את השני - רביד תבע את נסטלבאום על הטרדה והתנכלות על רקע נטייה מינית בעקבותיה נפתחה חקירה של נציבות שירות המדינה, ונסטלבאום תבע את רביד בגין לשון הרע על דברים שכתב בגנותו בפייסבוק - ותביעה זו עדיין מתבררת.

בפנייתו הבוקר מבקש נסטלבאום לטרפד את האפשרות שרביד ינחה את הטקס הממלכתי שיתקיים בשבוע הבא. "נגד רביד הוגשו מספר תלונות לאגף המשמעת בנציבות שירות המדינה, בעת ששימשתי מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, ובהם תלונות חמורות על כך שהתעמר, השפיל, ביזה ורמס את כבודן של עובדות בחטיבת החדשות, תוך שהוא מנצל את כוח השררה", כתב נסטלבאום. "כמי שפועלת שנים רבות לשמור על זכויותיהן של נשים ועל מעמדן, לא יעלה על הדעת שמרכז ההסברה, שהוא ערוץ ממשלתי שכפוף לך, יעסיק את רביד כאחד ממנחי הטקס, כאשר בקול ישראל, בגלי צה"ל, ובערוצי תקשורת אחרים, ישנם מנחים שאינם נופלים בכישוריהם מזה של רביד ובשמם לא נקשרו המעשים המיוחסים לכאורה לרביד".

נסטלבאום גם הוסיף כי רביד "אינו בוחל גם בהשמצת ראש הממשלה. ורעייתו ועושה זאת בניגוד לנהלי שירות המדינה", ובמכתב הוא גם מאשים אותו בקבלת שכר תמורת ימים שבהם לא עבד. כגילוי נאות מציין נסטלבאום כי הוא במקביל מנהל נגד רביד תביעה בבית הדין לעבודה.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אומר רביד כי מכתבו של נסטלאום למשרד התרבות אינו אלא שלב נוסף ברדיפה שלו על ידו, וכי הוא רצוף שקרים. "אין מילה אחת במכתב הזה שהיא אמת, מדובר בטענות ממוחזרות שכבר נחקרו על ידי נציבות שירות המדינה", הוא אומר בתגובה. "זו הזדמנות לכולם להיווכח עם איזה אדם שפל נאלצתי להתמודד. אני שמח שהיה לי תפקיד מכריע בסילוקו, כדי שהערוץ הראשון יוכל להתנקות מאנשים מסוגו". תגובת משרד התרבות והספורט ותגובתה של ורד סווייד לשאהל האם בכוונתם להיענות לבקשתו של נסטלבאום - טרם התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully