וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פה גדול גם על המסך: אריאנה מלמד בדרך לבית האח הגדול

19.4.2015 / 13:15

לוואלה! ברנז'ה נודע כי מלמד, שסיימה השנה את עבודתה בקבוצת ידיעות אחרונות, מנהלת בימים אלה מגעים עם זכיינית ערוץ 2 קשת באשר להשתתפות ב"האח הגדול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפובליציסטית אריאנה מלמד בדרך למסך הקטן: לוואלה! ברנז'ה נודע כי מלמד, שסיימה השנה את עבודתה בקבוצת ידיעות אחרונות, מנהלת בימים אלה מגעים עם זכיינית ערוץ 2 קשת באשר להשתתפות ב"האח הגדול". העונה החדשה של התכנית תעלה לשידור ב-5 במאי, והליכי הליהוק שלה - כמו גם בניית האולפן המשמש כ"בית האח הגדול" - נמצאים בעיצומם. לפי גורם המעורה בפרטים מלמד נמצאת בהליך ליהוק מתקדם יחסית אל מול אנשי קשת, אשר את תכניותם הרבתה לתקוף בעת תפקידה כמבקרת טלוויזיה באתר ynet.

ביקורת שלילית שכתבה על "חטופים" אף עלתה לה בעקיצה חזרה מצד כותבי התסריט של התכנית, עליה אמרה מלמד כי: "תסריטאים, במאים, שחקנית בעלת שם ובכירים בקשת שאמורים להיות אחראים למשודר מטעמם החליטו כי השמצות אישיות ויחוס תכונות נפשיות וקללות של ביבים הם דרך נאותה להתמודד עם ביקורת שקולה ומנומקת".

"בביקורת שלי לא קיללתי ולא השפלתי. מי שחש נפגע מביקורת לגיטימית יכול להתעמת איתי: אני מוכנה תמיד לדיון רציני על ביקורת, אבל בקשת כנראה שלא יודעים כיצד לנהל אותו בלי כוחנות, הכפשה וניבולי פה", הוסיפה. בהזדמנות אחרת אף כתבה על מנחה התוכנית אסי עזר כי "ההתיילדות שלו מעושה, אבל הרשעות שלו אמיתית".

עזבה בטריקת דלת

מלמד עזבה את קבוצת ידיעות אחרונות בטריקת דלת פומבית. היא טענה כי הסיבה לעזיבתה הייתה צנזורה שחוותה באתר מצד עורכיו. "תמיד נדרש אישור מגבוה על תוכן הטור בטרם נכתב, פעם או פעמיים נפסל אחרי שנכתב", כתבה עם עזיבתה. "פעמים רבות נתבקשתי לכתוב טור ברוח מסוימת. פעם או פעמיים בלעתי את עלבוני ביחד עם חירות המחשבה שלי ועשיתי, כי לא היה בדברים שנתבקשו משום עשיית שקר בנפשי. פעמים אחרות סירבתי. לא תמיד בנימוס, סאמק". מנגד, נשמעו קולות לפיהן היא פוטרה מטעמים של עלות ותפוקה, והוסכם כי עזיבתה תוצג כהתפטרות.

אריאנה מלמד סרבה להגיב לדברים. מקשת נמסר בתגובה: מהפקת התכנית נמסר: "איננו נוהגים להגיב לשמועות בנוגע לאח הגדול. זהות הדיירים החדשים תחשף ביום בו יפתחו דלתות הבית המפורסם במדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully