וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנה דיין ומתן חודורוב יכשירו את הדוברים הממשלתיים של המחר

20.4.2015 / 16:00

אילנה דיין, חיים יבין, איתי אנגל, חגי סגל ומתן חודורוב ייקחו בתכנית להכשרה ממשלתית של דוברים שיוזמת לשכת העיתונות הממשלתית בשיתוף עם אגף ההדרכה בנציבות שירות המדינה. הקורס יתמקד בקשר של התקשורת ועולם הניו-מדיה

ניצן חן. שי אוקנין
מנהל לע"מ, ניצן חןן/שי אוקנין

לשכת העיתונות הממשלתית בשיתוף פעולה עם אגף ההדרכה בנציבות שירות המדינה, תפתח קורס הדוברים ממשלתיים משופר שישים על הממשק ההולך ומתהדק בין התקשורת המסורתית לעולם הניו-מדיה. לפי הלשכה, זו הפעם הראשונה שתחת קורת גג אחת מתכנסים בכירי התקשורת הישראלית לצד מומחי אינטרנט, ניו מדיה ורשתות חברתיות לטובת הכשרה ממשלתית. בין העיתונאים שייקחו חלק בהדרכה יהיו אילנה דיין, חיים יבין, איתי אנגל ומתן חודורוב. את התכנית יחתום פאנל מיוחד לזכרו של השר אורי אורבך שהלך השנה לעולמו וישתתפו בו מנחי התכנית "המילה האחרונה" עירית לינור וג'קי לוי וכן העורך הראשי של העיתון "מקור ראשון" חגי סגל.

"מטרת העל של התכנית הקנייה והעשרה של ידע וכלים בתחום התקשורת ויחסי הציבור בעולם הניו-מדיה והרשתות החברתיות, הרשתות החברתיות והמרחב האינטרנטי שינו בשנים האחרונות את כללי המשחק התקשורתיים ואף הובילו תמורות חברתיות דרמטיות שמהן לא ניתן להתעלם", מסר נציב שירות המדינה, משה דיין. "לכן, ישנו צורך ממשי בלימוד הנושא על מנת להבין כיצד הדובר צריך לנהוג ולנצל לטובתו פלטפורמה חדשה זו".

מנהל לע"מ, ניצן חן ציין כי "מדובר בהזדמנות חד פעמית להכשרה איכותית וייחודית של הסגל המקצועי בעולם הדוברות הממשלתית. הכשרה מסוג זה, הינה קריטית בימינו, והיא זו שתעשה את ההבדל בדור הבא של עולם הדוברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully