וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכה בפוליצר - ועזב את העיתונות כי לא יכל לשלם שכ"ד

21.4.2015 / 11:19

תזכורת עצובה למעמד העיתונות מלווה להענקת פרסי הפוליצר השנה, כאשר מסתבר שאחד מהעיתונאים הזוכים בפרס, רוב קוזינה, פרש מאז הפרסום מעולם העיתונות ועבר לעבוד בעולם יחסי הציבור

רוב קוזניה. טוויטר, צילום מסך
רוב קוזניה/צילום מסך, טוויטר

תזכורת עצובה למעמד העיתונות מלווה להענקת פרסי הפוליצר השנה, כאשר מסתבר שאחד מהעיתונאים הזוכים בפרס, שהוענק לו על תחקיר עיתונאי שהביא לשינוי חקיקה במחוז שבו פורסם, פרש מאז הפרסום מעולם העיתונות ועבר לעבוד בעולם יחסי הציבור כיוון שהתקשה לשלם את שכר הדירה.

אחד הזוכים המפתיעים בפרס פוליצר 2015 הוא העיתון "The Daily Breeze" היוצא במחוז לוס אנג'לס בארצות הברית, עם תפוצה קטנה של 63 אלף מנויים ומערכת של שבעה כתבים בלבד. העיתון זכה בפרס על תחקיר מקומי של שחיתות במערכת החינוך המקומית שהביא לחקירה של ה-FBI בסופו של דבר לשינויי חקיקה במחוז. אחד משני העיתונאים שכתבו אותו וזה שיזם וערך את התחקיר הוא רוב קוזינה. למרבה האירוניה, עם סיקור הזוכים בפרס, הסתבר שקוזינה פרש ממקצוע העיתונות, ועבר לתפקיד בענף יחסי הציבור.

עיתונאי של "הפוינטר" ששוחח עם קוזינה מסר שהוא הצטרף בשנה שעברה למחלקת התקשורת של קרן השואה של ה-USC. קוזינה אמר לו שאמנם יש בו מעט חרטות על כך שלא המשיך לעבוד כעיתונאי, אולם לא נותרה לו ברירה כיוון שהיה זה קשה מדי עבורו לשלם את השכירות באזור לוס אנג'לס באמצעות המשכורת שקיבל מהעיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully