וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכנסת אינה יכולה לעבור לסדר היום על פיטורים המתרחשים במשכנה"

26.4.2015 / 20:46

זיכיונה של חברת חדשות 2 להפעלת ערוץ הכנסת יפוג בקרוב בתום כעשור, ומחלוקת בינה לבין גלובוס גרופ מפיקת השידורים צפויה להביא לפיטוריהם של עשרות העובדים הטכניים של הערוץ. חבר הכנסת דב חנין מנסה כעת, אל מול מנכ"ל הכנסת, לעצור את הפיטורים

דב חנין אולפן וואלה יום הבחירות, ינואר 2013. מגד גוזני
דב חנין אולפן וואלה יום הבחירות, ינואר 2013/מגד גוזני

ניסיון לעצור את פיטוריהם של עשרות עובדי ערוץ הכנסת, אשר ייצא בקרוב למכרז בשל ביום ההתקשרות עם חדשות 2 שמחזיקה בזיכיון הערוץ בעשור האחרון. חבר הכנסת דב חנין (חד"ש, הרשימה המשותפת), פנה הערב ליו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין, ולמנכ"ל הכנסת, רונן פלוט, בבקשה להתערבותם למניעת פיטוריהם על העובדים.

מדובר ב-40 עובדים הטכנים של ערוץ הכנסת, והם צפוים להיות מפוטרים עקב מחלוקת בין הנהלת ערוץ 2 המפיקה את הערוץ לחברת גלובס גרופ המעסיקה אותם, וצפויה לפטר אותם בסוף החודש הנוכחי. "רובם של העובדים המיועדים לפיטורים הם ותיקים ובעלי משפחות והם מועסקים בערוץ הכנסת לאורך שנים רבות", כתב חנין במכתבו. "כמו בפרשת עובדי מזנון הכנסת, גם בפרשה זו הכנסת אינה יכולה לעבור לסדר היום על פיטורים המתרחשים במשכנה, אפילו אם היא איננה המעסיקה הישירה של העובדים. אני מצפה מיו"ר וממנכ"ל הכנסת להתערב על מנת למנוע את הפיטורים".

בימים אלה מושלמת הקמת צוות המכרז לערוץ הכנסת על ידי מועצת הכבלים והלוויין, ועבודתו תעשה אל מול מנכ"ל הכנסת. שידוריו של הזכיין החדש יחלו בסוף שנת 2016, ובשלב זה לא ברור כיצד תשפיע החלפת הזכיין על תנאי העסקת עובדי הערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully