וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מפחד מחיים לוינסון?

28.4.2015 / 16:17

מה פרסם כתב הארץ חיים לוינסון מתוך קבוצת הוואטספ של העיתונאים הדתיים? ומה חושבת על כך מנהלת הקבוצה אמילי עמרוסי? והאם יש לזה קשר לתמונת הפרופיל החדשה שלו בפייסבוק? היה יום חם, אז וואלה ברנז'ה השאירה קערה עם מים לחתולים ברחוב

חיים לוינסון באזכרתו של דב יודקובסקי. נמרוד סונדרס
חיים לוינסון באזכרתו של דב יודקובסקי/נמרוד סונדרס

חיים לוינסון נגד אמילי עמרוסי וההפך: הסיבוב המי יודע כמה בין עיתונאי הארץ לבין עיתונאית ישראל היום החל לאחר שלוינסון העלה לדף הפייסבוק שלו תכנים מתוך קבוצת הווטאספ שפתחה עמרוסי לעיתונאים וסופרים מהמגזר הדתי "שובי נפשי". את הקבוצה הקים השר המנוח אורי אורבך, ולפני כשנה החליטה עמרוסי לפתוח את הקבוצה בגרסת הווטסאפ, הכוללת עשרות עיתונאים, סופרים וכותבים מהמגזר.

לוינסון פרסם בדף הפייסבוק שלו והתייחס לדברים שכתבה עמרוסי בטור שלה בעיתון: "צודקת אמילי עמרוסי שלא הלכה לאח הגדול. הרי הכל שם יח"צנות עצמית, פרסום ודאווינים. מה לה ולזה??". בפוסט נוסף שפרסם הוא כתב "ראיתי שאמילי עמרוסי נתנה כמה קטעים מקבוצת הווטסאפ שהיא מנהלת אז אמרתי רגע! למה שלא אפרסם קצת בעצמי? הקטע הנדיר הזה הוא בעקבות פרשת הציוץ של עמית סגל. אמילי צרפה אותו בעל כורחו לקבוצה ולפני שנמלט בעור שיניו שפכה עליו קילוסים בלתי נתפסים. לא נגעתי:

אמילי עמרוסי: "או במילים אחרות לעמית יש 67 מנדטים ולהם יש 5"

עמית סגל: "בקיצור - בוא נצא מהעיסוק בעצמנו. ואמילי, לי אין אפילו מנדט אחד"

אמילי עמרוסי: "יש לך באבואה. אתה נותן לאנשים משהו שחיכו לו אלפי דורות. באמת. העיניים נשואות אליך בגאווה ואהבה"

עמית סגל: "עוד מזמן שרח בת אשר"

"מאחלת ללוינסון שימצא לעצמו חיים"

הפרסומים של לוינסון גררו גם את שינוי תמונת הפרופיל שלו לאיור עם הכיתוב: "שובי נפשי או מי מפחד מחיים לוינסון". בתגובות הוא הודה למאייר ולמדליף מתוך קבוצת הווטאספ.

"אני מחפש מישהו שיהיה מוכן לקרוא עבורי חצי שנה של חפירות כדי למצוא קטעים מעניינים לפייסבוק. אני נשברתי אחרי יום אחד", אומר לוינסון בשיחה עם וואלה ברנז'ה. עמרוסי: "אני מאחלת לחיים לוינסון שימצא לעצמו חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully