וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת הפרסום הפרוגרמטי: וואלה! וארטימדיה חתמו על הסכם שת"פ אסטרטגי

וואלה! ברנז'ה

29.4.2015 / 14:46

במסגרת ההסכם, רכש מדיית הוידאו של וואלה! יתבצע דרך רשת הפרסום של ארטימדיה המאפשרת למפרסמים להעלות באופן עצמאי קמפיינים מבוססי דאטה בתכני פרימיום בדסקטופ ובמובייל, באמצעות מערכת ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים בזמן אמת

אילן ישועה ועופר מילר. ראובן קסטרו
אילן ישועה ועופר מילר/ראובן קסטרו

וואלה! וחברת ארטימדיה, העוסקת בפיתוח טכנולוגיות פרסום מתקדמות בוידאו, חתמו היום (רביעי) על הסכם שת"פ אסטרטגי, במסגרתו יטמיע אתר התוכן הגדול בישראל את הפלטפורמה הפרוגרמטית של ארטימדיה לרכש מדיית וידאו באינטרנט. במסגרת ההסכם, החל מחודש יוני הקרוב, רכש מדיית הוידאו של וואלה! יתבצע דרך רשת הפרסום של ארטימדיה המאפשרת למפרסמים ולמשרדי פרסום להעלות באופן עצמאי קמפיינים מבוססי דאטה בתכני פרימיום בדסקטופ ובמובייל, באמצעות מערכת ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים בזמן אמת.

במסגרת השת"פ תגיש ארטימדיה במדיית הוידאו של וואלה!, המייצרת כ-21 מיליון צפיות וידאו בחודש, פורמטים חכמים המציגים לכל צופה את התוכן הפרסומי הרלוונטי לו, על-בסיס פרופיל התנהגותי ונטיות הגלישה שלו, בצורה שתשתלב באופן חלק בפעילותו ברשת. בין הפורמטים יוצע מוצר ה-EngageRoll, ספוט וידאו עם רכיב אינטראקטיבי, המאפשר לצופים לדלג על הסרטון הפרסומי ולמפרסמים לשלם רק על צפיות אמיתיות במודל תשלום יעיל והוגן המבוסס על צופים שבחרו בפועל לצפות בפרסומת.

רשת הפרסום של ארטימדיה מייעלת את התהליכים הסבוכים הקיימים כיום בקניית מדיית וידאו באמצעות שילוב של ריץ' (Reach) נרחב המכסה יותר ממחצית משוק צפיות הוידאו באתרי תוכן ישראלים, יכולות טרגוט מתקדמות, קהל יעד מפולח, אופטימיזציה אוטומטית ומדידה מדוייקת ואיכותנית של צפיות.

אילן ישועה מנכ"ל וואלה!: "וואלה! מצטרפת לאתרי התוכן המובילים בעולם שכבר מאפשרים למפרסמים הליך אוטומטי לרכישת מדיית פרימיום, במטרה לייעל את הסחר בפרסום בתכני וידאו. היקף תכני הוידאו שלנו הולך ומתעצם והדבר מצריך מערכות ממוכנות שידעו לטרגט את הצופים ביעילות. הטכנולוגיות החכמות של ארטימדיה לניתוח תכני וידאו ולניטור גולשים עושות זאת בהצלחה והשימוש בהן יאפשר את גידול האקוסיסטם של פרסומות וידאו באינטרנט הישראלי. זוהי הזדמנות גדולה למשווקים בישראל להגיע לקהלי פרימיום ממוקדים בסביבה שקופה ומדידה".

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה: "ארטימדיה מביאה לשוק הישראלי חדשנות טכנולוגית המבוססת על טכנולוגיית ניתוח-וידאו בלעדית שפותחה כחלק מהתמחותה בתחום הראייה הממוחשבת, במטרה לספק מענה לצמיחה המשמעותית שעובר תחום הוידאו באינטרנט".

"וואלה! הוא גוף התוכן הגדול והמוביל באינטרנט הישראלי ובתחום הוידאו בפרט. מצאנו אותו כמתאים ביותר בשוק לאמץ את הטכנולוגיה המתקדמת שלנו ולספק למפרסמים ולמשרדי הפרסום את הפלטפורמה האולטימטיבית לפרסום וידאו חכם ואפקטיבי במדיית פרימיום". הוסיף ד"ר מילר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully